המסע

יח' בטבת

               .

               אמרתי לעצמי קומי,

               תיכנסי לאוטו ותיסעי כבר,

               יש מקומות יפים, אנשים נחמדים,

               ומטעמים רחוקים שמחכים לך.

               תיסעי, תני למגבים לנגן לך,

               תיראי כמה יפה בחוץ, תיראי.

               אבל יצא שרק הקשבתי לגשם,

               ולאמיצים שכן יצאו החוצה,

               יצא שכל מה שנסעתי היה רק

               קערת דייסת שיבולת שועל

               .

8 תגובות to “המסע”

  1. דודו פלמה Says:

    מיכל, כמו שפרנץ קפקא כבר אמר
    ההרפתקאות המסעירות ביותר
    מתרחשות בין המטבח לחדר האמבטיה

  2. שועי Says:

    מיכל יקרה,
    דווקא בשישי אזרתי עוז ויצאתי אחר לילה חסר שינה (עבודה) לתל אביב להופעת
    השקה לאלבום החדש של רות דולורס וייס. היה קר וגשום, אבל איזו הופעה, יא סלאם, כזאת הופעה כבר מזמן לא ראיתי.
    ואם להוסיף פסואה למדורה (המחממת אותנו) אז הוא כותב בספר האי-נחת סוג של פרק ארוך במיוחד על הצורך לא לצאת למסעות.
    אני קצת חולק עליו. גם קצת עלייך, כי בחורף אני מאוד אוהב לנסוע קערת מרק ירקות עתיר ירקות. שאר ירקות. לא מדבר אליי קווקר משום-מה.
    ועם מרק ירקות, אח"כ, אני גם יכול לרקוד סביב עצמי כל שארית היום.

    • mooncatom Says:

      שועי שועי,
      זה נשמע לי מסע נפלא.
      ובעניין הקערות, אלה מספקות מסעות מצויינים,
      "לכל פועל קערת מסע משלו" הלא כן?
      ת ו ד ה,
      וסע לשלום.

  3. שלומית Says:

    "הדוב עלה על ההר
    הדוב ירד מן ההר
    ואמר:
    עליתי על ההר
    ירדתי מההר
    ולא ראיתי דבר".
    יש מי שיוצא למסע ולא רואה כלום, ויש מי שרואה מסעות גם בקערת קוואקר – וגם יודע להביא את המסע לאנשים אחרים…

    (ואני לא יכולה להביא גאולה לעולם כי אין לי מושג מי כתב את השיר הנחמד הזה – נשמע כמו נורית זרחי, לא?).

    • mooncatom Says:

      טוב,
      אולי זה הדוב
      הידוע גם
      כ'יומבו,
      שבראש אין
      כלומבו'.
      (זו היתה פינת זיכרון ליפה'לה)
      ואולי זה הדוב
      הידוע כ'פו הדוב',
      שאם לא היה דבש שם,
      אז הוא לא היה שם.
      (זו היתה פינת הבית בקרן פו)
      ואולי זה הדוב
      הידוע גם בתור
      'דוב הקוטג' הצפוני'?

      ואני?
      אני יוצאת קצת מהדייסה, ועפה!

      תודה שלומית.

  4. עדו Says:

    תחליטי: סלט מחשבות או דייסת מחשבות. את עושה סלט שלם מהכל !

להשאיר תגובה

