זה יום כזה,

ב' בשבט

               שעטוף בנייר תכלת,

               לכל העננים יש בסיס ישר ובלורית פרועה,

               לכל העצים צורה אנושית

               וכל החתולים נראים בריאים ושמחים.

               מה אני יכולה לעשות

               שהחיים מסרבים לי כחיים

               ומתמסרים לי כחומר כתיבה?

               לענן אחד אפור קטן יש שולים מזהב

               והמכשיר הזה, הלב שלי,

               שחשבתי שהתקלקל סופית,

               התגלה הבוקר כתקין והוא קולט תדרים רחוקים מאוד.

               אפילו השוליים של המדרכות

               הצבועים באדום לבן

               יכולים ביום כזה להיראות כמו קישוט

               לחיים ששווה לחיות.

               .

               .

 

               .

שיר שכבר פורסם פעם ובא לי שוב.

תגים:

17 תגובות to “זה יום כזה,”

  1. מירב Says:

    וטוב שכך. והריני מזכירה לך שאנטנה

  2. גוני Says:

    אין לי משהו מתוחכם להגיד חוץ מ-מקסים. שמחת ההבחנה בדברים.

    • mooncatom Says:

      טוב גוני,
      שתינו יודעות שממך מקסים,
      נו, זה לא סתם.
      כי כשמשתמשים במילה הזו המקום שבו היא אהובה ונקיה
      היא מתקבלת בשמחה עצומה.
      ת ו ד ה.

  3. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, זה נהדר, שמחת החיים המהוססת שלך, היא מזכירה לי את שלי.
    [אני כעת תפוס-גב בצפת, ובאמת שהרשימה העלתה עליי חיוך והקלה מהכאבים]

    • mooncatom Says:

      שועי שועי אוי אוי אוי,
      תפוס-גב בצפת זה לא טוב,
      לא שזה טוב באיזשהו מקום אחר בעולם,
      אבל בכל זאת, היה עדיף להיות בבית.
      אני שמחה שהקלתי ולו במעט.

      שישתחרר מהר
      ותרגיש טוב.

      ש ב ת ש ל ו ם,
      ותודה.

  4. עדו Says:

    איזו אפליה! לא מכניסים את החתול כי הוא שחור?

  5. דודו פלמה Says:

    מיכל יקרה אני לא עומד
    בקצב קיצור תולדות הזמן
    שרץ פה בסלט המחשבות
    הלזה. ונהדר השיר ונהדרת
    אשפת התחרה הלבנה…

  6. דודו פלמה Says:

    לא מנוחה אני מבקש כי אם לנשום

  7. שלומית עוזיאל Says:

    בצדק (בא לך שוב), שיר מלבב.

  8. talila Says:

    גם אני רוצה להגיד שבצדק :) טקסט מקסים, ותמונות מבורכות.

  9. rutiyon Says:

    כמה טוב שבא לך לפרסמו שוב!
    תודה, על כל האורונומנטים!
    ושווה בטח ששווה

כתיבת תגובה

