עדין וחזק

ה' בשבט

זוכרים אולי שסיפרתי שעומדים להקליט את הספר שלי? אז זהו, אלה בפירוש ימים של הגשמת חלומות. אמש קיבלתי את ההודעה המשמחת: יש. הקוראת הנפלאה שלי היא השחקנית עדי גילת. כשהועלה שמה לא ידעתי מי היא אבל כששמעתי את קולה בסקיצה ידעתי שזהו זה. משהו מחויך, עדין אבל גם חזק, היה בקול שלה, והבחירה התגלתה כנכונה. בכל כמה ימים קיבלתי לשמוע ולתת משוב על כמה פרקים ובכל פעם היתה לי הנאה גדולה. היא הזכירה לי את ההתרגשות שהיתה לי לכתוב אותו, היא הזכירה לי כמה אני אוהבת את הספר שלי. צחקתי ובכיתי ועכשיו אני מקווה שיהיו עוד שישמעו וירגישו.

תגים:

14 תגובות to “עדין וחזק”

  1. דודו פלמה Says:

    והעם רואים את הקולות,
    מזל טוב ובהצלחה…

  2. תמי ברקאי Says:

    איזה יופי שיש אפשרות כזו,
    בטוחה שהיא תביא את הקול המקסים של הסיפור שלך חאוזניים שייפתחו ולבבות שיתרגשו.

  3. avivamishmari Says:

    נהדר! עכשיו את בגרסת האודיו! מחכה לסרט :-)

  4. שרית Says:

    יההה, איזה יופי!
    שמחה בשבילך, מיכלי.

  5. אמא Says:

    שמחים וגאים ! אבא ואמא

  6. מירב Says:

    כתוב נפלא, ועכשיו גם נשמע נפלא….איזה יופי

  7. הדסה גורוחובסקי Says:

    כל הכבוד
    זה באמת נפלא
    ונקווה שיגיע לאלפי אוזניים קשובות
    הדסה

  8. talila Says:

    עדי גילת היא בחורה מקסימה ושחקנית וקריינית רצינית ונהדרת. יצא לי לעבוד איתה די מזמן בערב לכבוד אחד הספרים שהוצאנו אצלנו והיא היתה מצוינת. המון הצלחה לשתיכן!

כתיבת תגובה

