תפוזים ודובדבנים

ו' בשבט

.

כשראיתי את אחותי קוטפת תפוזים, נזכרתי באיור שפעם מצאתי ונורא אהבתי. דובדבנים בציור, תפוזים בבית, ובקרוב אננס, קוקוס ומנגו!

.

8 תגובות to “תפוזים ודובדבנים”

  1. avivamishmari Says:

    מקסים. כשאגדל אני רוצה להיות אישה גבוהה על סולם.

    • mooncatom Says:

      אביבה, את רוצה להיות אישה גבוהה על סולם?
      אין קץ לשאיפות? כלומר לא מספיק לך אחד מן השנים?
      גם גבוהה וגם סולם?
      יללה בסדר,
      כשתגדלי תהיי.
      ת ו ד ה.

  2. שלומית עוזיאל Says:

    איור מצחיק, ארבעה זוגות רגליים בלי ראש (אחד מהם בכלל בלי תירוץ! מאחורי הסולם…) וראש אחד בלי רגליים… מעניין מה פסיכולוג היה אומר על זה, או אחד החבר'ה התעסוקתיים האלה בפיל"ת.

    בכל אופן, יפים הדובדבנים… שתתגשם לך בכל המתיקות הציפייה לפירות של הודו!

    • mooncatom Says:

      נפלא, נכון?
      גם אני חשבתי שיש כאן איזשהו משל פסיכולוגי.
      ת ו ד ה,
      וזה נכון,
      יש מתיקות גם בציפייה
      ולא רק בפירות שיהיו.

  3. דודו פלמה Says:

    האיור נהדר והקצב שלך מותיר אותי קצר נשימה
    (אני מקווה שאת זוכרת את בעיות הנשימה הידועות שלי)

    • mooncatom Says:

      הו דודו,
      אני לא שמה ברקסים עכשיו,
      אני מעלה בכל יום משהו,
      קטן או קצת פחות קטן,
      לחגוג את טו' בשבט שיהיה
      כשאני אהיה רחוקה.
      בינתיים תנשום, זה בסדר,
      האוויר חופשי וצלול כרגע.
      ת ו ד ה.

  4. דודו פלמה Says:

    כל עוד את זוכרת שנולדתי בט"ו בשבט בתאריך העברי…

    • mooncatom Says:

      נו אתה רואה דודו,
      זה הכל בשבילך,
      ואתה רק מתלונן כל הזמן. אוף,
      איזה כיף, תמשיך להתלונן,
      בדיוק ככה!!!

להשאיר תגובה

