החומרים של היומיום

ט' בשבט

הזמן הכי קצר שעבדתי במקום עבודה היה חודש אחד. זה היה בסטודיו לגרפיקה שהציג חזית מאוד מעוצבת ומושלמת כלפי לקוחותיו ותנאי עבודה לא הוגנים כלפי עובדיו. עזבתי אותו בטריקת דלת. הזמן הכי ארוך שעבדתי במקום עבודה היה במרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית, עבדתי שם שבע שנים והן היו שבע שנים טובות, פוריות, מעניינות, מעצימות ומרגשות. עזבתי אותו ברגע שידעתי שאני שחוקה וצריכה ללכת הלאה. הייתי עצובה להפרד מחברותי לעבודה ומהמתנדבות, המקום הזה היה לי בית אמיתי. אבל שמחתי לעזוב ברגע הנכון ולהמשיך את הצמיחה שלי במקומות אחרים.

עבדתי בעוד המון המון מקומות בחיים, בסטודיו לאנימציה, באולם מופעים, בחנות גלריה, במשרד עורכי דין, הייתי עוזרת בית, מלצרית, מרצה לעיצוב, מאיירת וגרפיקאית, תופרת, ועוד כל מיני דברים שונים ומעניינים. מלבד פרנסה היו עוד הרבה סיבות טובות לעבוד בכל העבודות. פגשתי אנשים, למדתי מיומנויות, פיתחתי שרירי הוויה שונים, צמחתי כאישה. ועוד דבר שלא ידעתי לאורך הדרך ונגלה לי רק בשנים האחרונות: הנדודים התעסוקתיים שלי היו הרבה יותר ממה שחשבתי, הם היו שדות ויערות עמוסי ירק ופרי שאספתי ושימרתי במזווה של תודעתי. אספתי המון אוצרות לכתיבה שלי.

היום היה היום האחרון שלי במקום עבודתי. עבדתי שם שנה וחודשיים והיה לי נעים. למדתי דברים טובים ומעניינים ובעיקר פגשתי אנשים טובים ומעניינים. אני לא טובה בפרידות אבל אני מודה מאוד למי שקיבלו אותי שם כמו שאני ומאחלים לי את כל הטוב עם לכתי. אני מאחלת אותו גם לכל אחד ואחת מהם.

9 תגובות to “החומרים של היומיום”

  1. palmaduדודו פלמה Says:

  2. דודו פלמה Says:

    ויש גם את הגירסה הזאת:

    • mooncatom Says:

      איזה יופי,
      שתי הגירסאות נפלאות,
      אני במיוחד מתה על האנושית.
      ורק להבהיר דודו,
      שאני עוזבת מבחירה חופשית,
      ומצטערת רק על החברה הנעימה.
      ת ו ד ה.

  3. דודו פלמה Says:

    האנושית היא עם המונטי פייתון, שהם הכי אנושיים שאפשר…

  4. רביב גדיש Says:

    מיכל יקרה,
    מכל מלמדי השכלתי והתמונות שאת מצלמת נהדרות
    הגדילה לעשות כוס התה עם "חתיכת הלימון" הדימוי הנפלא שייצרת, איך הצהוב הופך באחת ללימון והמופשט קם לתחיה
    בהצלחה בדרכך
    רביב

  5. עדו Says:

    ורק אני עובר ממקום מגעיל אחד לשני ובכל פעם שבא לי להפוך שולחן על איזה מנהל שחצן או בוסית לחוצה אני מזכיר לעצמי שיש לי משפחה שתלויה בי.

להשאיר תגובה

