הנסיכה מפליגה

דמיינו לעצמכם את התמונה הבאה: ספינה, לא קטנה ולא גדולה, שטה על מי הנהר הרוגע, ועל סיפונה מאות הודים. אנשים פשוטים וחמודים אבל מאוד מאוד צפופים. משפחות, זוגות וקבוצות של רווקים, כולם שוחרי בילוי. מוסיקת טראנס בווליום מצמית אוזניים ואורות מנצנצים. די ג'י עולץ מנצח על כל הבלגן: קדימה, עכשיו כל הבנים לעלות ולהראות לנו מה הם יודעים. קדימה, כפיים. על פני הספינה חולפות עוד אחיות דומות לה, גם שם רוקדים, והרעש עולה לשמים, ושמייח, שמייח. ובאמצע כל זה עכשיו, תדמיינו: מיכל.

.

זהו, זה מה שקרה, והאמת? אני לא מתחרטת שעליתי, היה מגניב, חזרתי שיכורה ולא שתיתי כלום. היה נהר יפה, מגדלורים וקתדרלות עתיקות כמו רוחות רפאים לאורך גדותיו, אורות מנצנצים, רוח נעימה ושקיעה, אוהו, איזו שקיעה.

.

14 תגובות to “הנסיכה מפליגה”

  1. דודו פלמה Says:

    נו טוב, זה המקום להודות שמכאיב לי להתגעגע
    למקומות שלא אהיה בהם.
    ואהבתי מאוד איך שפיזרת את ארבע הציפורים
    מעל לענני השקיעה (מה שמראה על תודעה אסתטית מפותחת מאוד)

    • mooncatom Says:

      אני שמחה ששמת לב דודינקה,
      כי זה היה קשה מאוד, שעות,
      עד שכל אחת עמדה בפוזה המושלמת:
      כל הזמן הן התפזרו וקיטרו
      והיו להן כל מיני עניינים,
      ועד שצילמתי יצאה לי הנשמה.
      ת ו ד ה.

    • עדו Says:

      מילא הציפורים, איך היא אספה כל כך הרבה הודים והעלתה אותם על הספינה?

  2. mooncatom Says:

    בדיוק עדו,
    אני שמחה שאתה מעריך את המאמץ.
    היו אודישנים מפרכים!
    ת ו ד ה.

  3. איריסיה קובליו Says:

    שקיעה מנצחת!

  4. טמיר Says:

    יואו הכתיבה שלך כל כך מוסיפה לתמונות. או התמונות לכתיבה. היינו הך . תמשיכי לך

  5. דורית Says:

    וואו!!!

  6. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    זה נראה מסוג הדברים שעליהם כתב נפתלי יבין "כשהגעתי לשם הבנתי שאני פה"
    ולהיפך (כשהגעתי לפה הבנתי שאני שם) (-:

  7. עינת Says:

    ניייייס!

להשאיר תגובה

