הקיסרית

א' באייר

פלאפל הוא עניין של מלכים ואצילים, ככה זה היה מאז ומעולם. אם לא אכלת 'פלאפל המלכים' אז לפחות אכלת ב'פלאפל ארמון', ואם זכית לאכול אצל 'מלכות הפלאפל' אז זכית, כי האצילות מחייבת. ואם נזלה לך קצת טחינה על הבגדים, לפחות עשית את זה בזרת זקורה כיאה לנסיכים. ואני, כבר הזכרתי את העובדה הזו פה ושם בעבר, מלכה בלתי מעורערת. בעולמי שלי. ואי לכך שבוע בלי מנת פלאפל הוא לא שבוע מבחינתי. בעניינים רבים אחרים אינני אנינה כלל וכלל, אבל בעניין הפלאפל, רק הטוב ביותר.

.

לא מזמן הזדמנתי אצל מנת הפלאפל היאה למלכה שאני, והכינה לי אותה איה פרנקל, שזכתה מבחינתי לכינוי 'קיסרית הפלאפל' משתי הסיבות הפשוטות וההגיוניות. קודם כל כי היא מגישה אותו בביתה אשר בקיסריה. ונא לא להבהל, לא מדובר בוילה תלת מפלצית כי אם בבית קטן וצנוע שמצטיין בעיקר ביופי שלו ושל חצרו. הסיבה השניה לכינוי היא הפלאפל שלה, והוא מלכותי ברמות.

.

.

אני לא אכנס להסברים כי אפשר לקרוא על כל זה פשוט אצלה, ב'נטע ונבט', הבלוג שלה, שגם הוא מצטיין ביופי, כי האישה טובת טעם, בדיוק כמו הפלאפל שהיא מכינה: טעים, טעים, טעיםםם! אני רק רוצה שתראו כמה מהאוצרות שזכיתי לטעום, זה הכל, אחר כך כבר תרוצו.

.

תגים:

16 תגובות to “הקיסרית”

  1. ido2267 Says:

    אסימוב כתב פעם ספר בשם 'מוסד וקיסרות ' . אבל אני לא חושב שלזה הוא התכוון.

  2. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    הייתי כותב, מעורר תיאבון, אבל זה יהיה מעודן מדיי ובלתי קולע, ועל כן (אני גם קצת רעב) אכתוב: כזה אני רוצה!

  3. aya Says:

    תודה והמון המון אהבה. אומרת הקיסרית שמסכימה לקבל ממך, מלכה אמיתית כזו אהבה

  4. דורית Says:

    בטח יבואו. אם אפשר היה היו באים עכשיו. ברגע זה. יאאםםםם.

  5. bddaba Says:

    אוי ויי זמיר, הפלאפל הזה נראה מצויין. בא לי לנגוס בו. פוסט מבאס לגמרי, בזה שהוא גירה אותי למנה הזו.

  6. אמא Says:

    התמוגגתי מכל מילה ומשפט. תאור המעורר את כל בלוטות התאבון .
    את בהחלט המלכה !

להשאיר תגובה

