יום העצמאות

ד' באייר

השעה שתיים בלילה, השכונה עדיין רועדת מהרעש הזה שקוראים לו מסיבה. שיהיה. מכיוון שאי אפשר לישון אז אפשר לאחל. כי גם למדינה חולה מגיע לחגוג יומולדת. ואני הרי אוהבת אותה כל כך. אז נחגוג. בלי פטישים, ובלי שיפודים, רק באיחולים של יומולדת שמח והחלמה מהירה למדינה הצעירה המבולבלת שלנו. ולכם, שיודעים איך לנצל את העצמאות שלכם כמו שצריך:

לשמוח ולאהוב

.

11 תגובות to “יום העצמאות”

  1. אמא Says:

    תודה על האופטימיות שלך. יש הרבה על מה להתלונן אבל היום רק נאחל ולא נלין.
    נשמח שיש לנו ארץ נהדרת. ושהתיקון שלה יצליח.

    • mooncatom Says:

      נו אמא,
      מאיפה צצה אופטימיות פתאום? מעניין.
      לא, כי את תמיד אומרת שאני רק מתלוננת ומתעצבנת…
      אז הנה לך, היום אני שומטת ומניחה בצד,
      הכל יחכה למחר.
      ת ו ד ה.

  2. David Palma Says:

    מיכל, עם השנים למדתי לומר (בעיקר בעקבות התביעה מהסביבה להפסיק להלך נכאים כל הזמן) משהו טוב על היום בו אנו נמצאים באופן אקראי: "היום תמיד יותר טוב ממחר"…

  3. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    רשימה חמודה להפליא, אני כותב זאת בשמחה. למרות שאני לא שמח בשמחתן של מדינות, רק בשמחתם של החיים בביטחה ובשלום במדינות. מדינה מתבססת על אוסף של חוקים, פרוצדורות, בירוקרטיות, שרירויות לב, הפעלות כח ומניפולציות, ולפעמים (זה נדחק מעט לשוליים) גם כמה רעיונות טובים ומעוררי שמחה.

  4. איריסיה קובליו Says:

    מיכלי
    עשינו עוד וי
    החג הכי טורדני בשבילי הוא "יום העצמאות"
    ברחתי לים המלח. כל היום הייתי בספא.
    שווה לא?

  5. geraginzburg Says:

    מיכל,
    בסיום ששת הימים הייתי סטודנט באוניברסיתה. אפילו העיתון השיקרי ביותר בעולם בשם "פראבדה" לא עמד בפיתוי ופרסם צילום של המוני נעליים מצריות מפוזרות במדבר. אמרתי לחבר הרוסי אחד ז"ל, אתה רואה, מדינה קטנה מוקפת אוייבים מכל צד, נצחה רבים כל כך. זהו נס. הוא הגיב לי במשהו אידיוטי. מאז התחלתי להבין עד כמה קטן העולם עבורנו.
    אפילו היום, בתוך העם הזה שעובד קשה, מחפש קשה, נלחם קשה, גונב קשה, משקר קשה ויושב בכלא של עצמו, אפילו עכשיו אני לא שופט, כמו שקשה לשפוט אדם חולה וסגור בתוך עצמו.
    מנגלים? רעש? לא עם מובחר, ממש לא.

כתיבת תגובה

