חלודה וזהב

טז' באייר

מכירים?

.

ועכשיו, מוכר?

.

ועכשיו?

.

ולמה?

.

כי עשיתי ריבה, מתפוזונים סינים, שקוראים להם גם קומקווט שאין מה לומר, זה אחלה שם. ואם זו לא התרוממות, אז מה כן?

.

14 תגובות to “חלודה וזהב”

  1. avivamishmari Says:

    בטח מכירים. יש שם טביעת כף רגל בגובה לא הגיוני, שאני תמיד מנסה להניח את כף רגלי עליה.
    היה נחמד לו ליד שלושת עיגולי הלחם היית שותלת פרחים בערוגות, מניחה מרצפות שיש לבן ותוקעת את גן יעקב בצד מאחורה. הרי לך אתגר!

  2. David Palma Says:

    קדישמן מעולם לא היה מהמועדפים שלי. ופסל שלושת האסימונים שלו אף פעם לא הלהיב אותי. לעומת זה הפרוסות והתפוזונים שובבו את נפשי. אין על פסלי אוכל…

    • mooncatom Says:

      נכון,
      ואמרתי לו,
      מנשק'ה, תעשה את זה מלחם,
      מה אתה מסתבך עם כל כך הרבה ברזל,
      זה יחליד, נו באמת…

      ת ו ד ה,
      דודו.

    • ido2267 Says:

      הכל עדיף על פני עוד כבשה…

      • mooncatom Says:

        אני יודעת שזה לא כל כך נחשב פופולרי ואנין טעם, אבל אני מתה על הכבשים של קדישמן. ואני ממליצה לראות את הסרט "הכיבשה הכחולה" שדליה מבורך ודני דותן עשו עליו, סרט יפיפה ומרתק ומרגש ברמות. מממהההה.

  3. תמי ברקאי Says:

    מיכלי תודה הצחקת אותי לעת ערב!
    ואולי הפסל הוא בעצם 3 פיתות ענק?
    והייתי הולכת על האתגר של אביבה.

  4. רביב גדיש Says:

    לראות את המוכר בזוית לא צפויה, ריבה יש, לחם יש ולשמיים

  5. דורית Says:

    וטעימה הריבה. נהדרת!

  6. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    מכאן ועל הדיון בפרקטלים הדרך קצרה (-:
    [אומרים שמרי אנטואנט אמרה 'אם אין לחם– תאכלו עוגות' (פתרון נהדר לפסח), אבל אף פעם לא חשבתי על כך שמארי פשוט היתה פסלת סביבתית
    שהיתה מקימה אנדרטאות מלחם, והן נעלמו מעל במת ההיסטוריה כי ניקרו אותן יונים]

כתיבת תגובה

