חלום חוזר

כג' באייר

.

               זה לא ברור

               למה את עדיין

               הולכת לשם

.

               המביט מבחוץ יראה פחד,

               אבל משנכנסת, זה שוב נראה

               כאילו אם תקלפי אותו תמצאי משהו אחר

.

               זה לא ברור

               למה אחרי כל השנים

               את עדיין בתוך

.

               המביט מבחוץ יראה את הכאב

               אבל את לא מצליחה לצאת

               אז את נתקלת בו שוב: קיר

               שלא ראית אף פעם קודם

.

               זה לא ברור

               למה את עדיין מופתעת

               מטעם הדם של המפגש.

               המביט מבחוץ יראה רק דם.

.

תגים:

17 תגובות to “חלום חוזר”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, אלמלא שמך היה חתום מעלה הייתי מהרהר שמא זהו שיר אבוד של
    דליה רביקוביץ. לא יודע למה, זוהי פשוט האסוציאציה המיידית שלי (ורציתי לשתף).

    היזהרי מקירות, יש כאלו שנשברים בקלות, אבל יש גם כאלה שלא שווה לשבור עליהם
    את הראש (השנים חולפות, והראש יותר ויותר כואב, והקיר לא זז).

    גם מעצי באובב לעתים יש להיזהר.

    • mooncatom Says:

      דאאאאי, באמת?
      אין לך מושג, טוב יש לך,
      כמה זה מרגש שזו האסוציאציה שלך.
      איזה כיף.
      והקיר הזה, נו באמת,
      אין לי מושג מאיפה הוא צץ.
      ת ו ד ה,
      שועי.

  2. David Palma Says:

    "המביט מבחוץ יראה רק דם"
    נותרתי שותק. נותרתי שותת.

  3. David Palma Says:

    ושועי, דווקא "שיר הנשמרת" של תרצה אתר

  4. שוֹעִי Says:

    מיכל, קירות לא עושים לי את זה, הייתי שמח לחלוף דרכם או להרקיע מעליהם
    קיר באופן כללי עושה לי אסוציאציה של כיתת יורים
    אולי לכן אין לי פייסבוק, שָם זה לא דף אלא קיר.

    • mooncatom Says:

      אויויוי, שועי,
      אני באמת לא קוראת לפייסבוק שלי קיר כי אם דף,
      ועכשיו אני גם מבינה למה, בזכותך.

    • ido2267 Says:

      בפולין אין צורך בקיר , כיתת יורים פולנית עומדת בעיגול סביב הנידון למוות.

      • mooncatom Says:

        חברלך,
        הקיר הזה ולאן שלקחתם אותו
        הם שני דברים לגמרי שונים.
        נכון שהדימוי של כיתת היורים הוא חזק,
        אבל סתם להכנס בקיר, זה לא מספיק?

        ועדו,
        תודה,
        זו אינפורמציה נורא חשובה,
        עכשיו אני יכולה לישון בשקט בלילה.

      • שוֹעִי Says:

        עידו, וכי יש צורך בפולין? [כעת הבנתי מדוע נהרגו כל כך הרבה פולנים בתקופת מלחמות העולם] (-:

  5. שוֹעִי Says:

    דודו, ועוד לא הזכרנו את "מי מכיר את האיש שבקיר" (-:

  6. David Palma Says:

    שועי, כדי להגיע אל האיש שבקיר צריך לעבור דרכו (-:

  7. שוֹעִי Says:

    דודו, מיכל, נער הייתי גם זקנתי ועוד לא הגעתי לאיש שבקיר
    לעומת זאת אין לי ספק (טוב, אולי קט) בקיומו של דב הכותל
    דב החי בתוככי הכותל וניזון מפתקי המשאלות שמותירים שם אנשים.
    המתנחלים ודאי אינם יודעים זאת אך הטעם הקבלי ללבישת מעיל דובון
    בחודשי החורף הוא להידמות לדב הכותל ככל האפשר (-:

  8. mooncatom Says:

    אני לא יודעת,
    דב הכותל?
    אני מכירה רק את דב הקוטג',
    שהוא החבר היחיד שנשאר לו
    אחרי המחאה הגדולה נגדו בשנה שעברה.

להשאיר תגובה

