משאית ורודה

ד' בסיוון

הניסיון שלי עם מובילי דירות הוא די גדול. אפשר להגיד עליהם כל מיני דברים, הכללות ותובנות למיניהן. דבר אחד בטוח לגמרי, הם לא נוטים לחייך. נכון? במקרה הטוב הם רציניים וקורקטים ובמקרה הרע והנפוץ יותר, הם חמוצים וקוּטרים. נכון? אז יש לי בשבילכם משהו אחר לגמרי. היא אישה, היא מובילה והכי מוזר, היא מחייכת!

.

פגשתי אותה במקרה כשהמשאית שלה עמדה בעיקול של הרחוב שלי. פערתי את העיניים, שיפשפתי את העיניים ובסוף לא התאפקתי וניגשתי לשאול. זו את? באמת? היא חייכה.

.

חיפשתי עליה ומצאתי, גם את זה (לא להיבהל זה לא ארוך כמו שכתוב), וגם המון מילים טובות מאנשים שהיא הובילה להם. אז אני כבר יודעת. אני לא מתכוונת לזוז מפה כל כך מהר, אבל כשאעשה את זה תהיה לי מובילה. קוראים לה נעמה והשם שלה מאוד מתאים לה.

4 תגובות to “משאית ורודה”

  1. דנא Says:

    היא לא היחידה. יש את רויטל שגם מעסיקה רק נשים ותסדר לך את הכול במקום וגם את הכל במקום.
    כוח נשי עולה.

  2. ido2267 Says:

    כשמובילי דירות מתחילים לחייך אני יודע שאני בצרות. אני מודה שעם מובילות עוד לא היה לי נסיון.

להשאיר תגובה

