מחזור הטריקו בטבע

יג' בסיוון

יש לי בעיית טקסטיל, ואני חושדת שאני לא לבד בעניין. מדובר בַּקושי לזרוק ו/או לתת בגדים ישנים. והקושי הכי גדול הוא להיפרד מחולצות טריקו. כן, הכי מהוהות, הכי מרוטות ודהויות, אלה שבמילא אי אפשר לתרום לאף אחד. אז כמה שמחתי לפני כמה זמן כשנתקלתי בבלוג של שתיים ש'סורגות בזמן', הפלא ופלא, בחוט שהן עושות מחולצות טריקו*. מסתבר שזה טרנד, ואני בכלל לא ידעתי.

.

.

.

מאז שלמדתי את הטריק של הטריקו, אני דוהרת על המספריים, ומעניקה לחולצות חיים שניים, עולם הבא שאין כמותו לנוי. התחלתי עם תיק שזה פשוט, והמשימה הבאה היתה מרבד למקלחת.

.

.

ועוד דבר נחמד.

בכל פעם שאני מניחה את הסריגה, החתולה מיד באה ומתיישבת עליה. מה קורה חתולי? אה, הבנתי. הפרויקט הזה הוא לא רק אקולוגי וחינני, הוא גם מריח טוב. יש לו ריח של כביסה, היא מתה על זה, וגם אני.

.

.

.

* אז איך באמת עושים חוט מחולצת טריקו? הנה, קבלו.

6 תגובות to “מחזור הטריקו בטבע”

  1. David Palma Says:

    מיכל אחותי את, אני ידוע לשמצה בכל רחבי משפחתי, על חוסר
    היכולת להיפרד מחולצות טריקו שכולן מסודרות חור מול חור לפי התור.
    לפעמים כאשר מישהו משליך לי חולצה, בטעות, אני ממהר לעשות קריעה
    בחולצה אחרת, כדי לזכור ולהזכיר את הקשר הבלתי נפרד לעד העומד
    בין האדם לחולצת טריקתו.

  2. דורית Says:

    יפפפפה. אני בתור (בלי חור מול חור). יש שם כמה צבעים שאני מזהה…

    • mooncatom Says:

      בשימחה דורק,
      רק צריך לאסוף חולצות, קדימה.
      ואיזה כיף שכמו בפרסומת ההיא
      "אז גם אני שותף", כל אחד יכול
      למצוא את השורה הצבעונית שלו בשיר.

  3. דורית Says:

    איזה מוכשרת! מחולצות טריקו לשטיח נורא יפה

    מאביגיל

    • mooncatom Says:

      אביגולגול,
      ויש שם כמה שורות שהן עסקה שלך ושלי:
      את לא צריכה ללבוש חולצות שאת לא אוהבת,
      ולי יש עוד כמה צבעים יפים בסריגה.
      עסקה טובה מאוד,
      ת ו ד ה!

להשאיר תגובה

