זרעים של עצי באובב

יד' בסיוון

המחברת הראשונה מסמנת את קו התפר, בין מי שהייתי רוב שנותי הבוגרות למי שאני היום. היא מתחילה בינואר 2005 במפגש הראשון של סדנת הכתיבה. חלק ניכר מהמפגשים בסדנאות למתחילים, מוקדשים למציאת מקורות הכתיבה וההשראה, לחיפוש האוצרות הפנימיים. המחברת הראשונה מלאה בשמחת הגילוי.

.

.

כל כך שימח אותי לראות על השולחן את שתי הערמות המרכזיות של החיים שלי: ערימת החומרים הגשמיים שמהם היו עשויים האמנות והאיור שעסקתי בהם עד אז, וערימת המילים שעומדת להיות החומרים של הכתיבה שלי. ובדיוק כמו שכל מה שיצרתי בעולם הויזואלי היה עירבוב של טכניקות שונות, של שטוח ושל תלת מימדי, של ישן וחדש, ציור והדבקה, ככה גם בכתיבה. היתה בתקופה ההיא הזמנה מטעם העולם שנכנסתי אליו של כתיבה ברצינות, להסתכל על החומרים של החיים שלי מחדש, וזה הטיס אותי גבוה ועמוק אל עצמי.

.

2 תגובות to “זרעים של עצי באובב”

  1. renanaworld Says:

    מקסים

להשאיר תגובה

