נסיכה וג'וּק

טו' בסיוון

[תרגיל, ינואר 2005]

דפיקה בדלת, יותר גירוד מדפיקה במזל שמעתי, כי בדיוק יואבי הפסיק לצרוח ותפס את הפטמה כמו שצריך. לא יכולתי לזוז. אבל אז מקס התחיל לנבוח, מה שהבהיל את יואבי והוא שוב שמט אותה ושוב התחיל לצרוח. הפעם באמת חטפתי קריזה, על שניהם, ומחשבה מוזרה עברה לי בראש: אולי מישהו בא סוף סוף להציל אותי? הציצי שלי מטפטף, מקס נובח, יואבי צווח ושוב דפיקה, הפעם יותר חזקה. רגע, שאגתי וקמתי לפתוח, מרוטה וסחבתית כמו שאני ובלי לשאול אפילו מי זה. לא יכולתי להיות יותר מופתעת. הבחורה מקומה ב', שנראית לי תמיד כמו נסיכה אוסטרו-הונגרית גוֹלה, במראה מדובלל ומרוט כמעט כמו שלי. זו שתמיד דופקת הופעות של וורודים צמודים ומתקתקת במעלה המדרגות בעקבים גבוהים היתה עכשיו בטרנינג דהוי ושיער הפשתן הארוך והשופע שלה פרוע. מקרוב, אני רואה שהפנים שלה הם פני ילדה, עור חיוור שקוף ואף ומנומש עדין, ובדיוק כמו פניו של יואבי בחיקי הם מכורכמים ומוכתמי דמעות ותהיתי אולי אני צריכה לחלוץ לה את השד השני. היא היתה נבוכה אבל נכנסה כשביקשתי שתיכנס ואז משהו התרכך ונרגע והיא אמרה: כמה נעים כאן, איזה ריח טוב של תינוק יש כאן. בואי שבי, אמרתי, אני יכולה לעזור במשהו?

אני נעמה, היא אמרה, ואל תצחקי בבקשה, אבל קרה לי דבר איום. יש לי ג'וק בבית. חייכתי רק חיוך קטן, אז היא המשיכה. יש לי פחד נוראי מג'וקים ממש פוביה, כשנכנסתי לדירה עשיתי הדברה היסטרית, אבל הג'וק הזה עף פנימה וכנראה לא ראה את התעודת אחריות לשנתיים, ונחת ישר על המקלדת. רק מהצליל של הכנפיים שלו חשבתי שאני הולכת למות ועפתי החוצה, אוף. מה אני יעשה עכשיו, אוף. תנסי לדמיין לעצמך שעל הבית שלך השתלטה חיה איומה שנוהמת ומזילה ריר ו… בדיוק כשהיא אמרה את זה יואבי הרביץ גיהוק מפואר ומיד אחריו פליטה אדירה, ושתינו התחלנו לצחוק. היא בעדינות מנומסת ואני לעומת זאת חטפתי את אחת מהתקפות הצחוק הידועות לשמצה שלי, חיה שנוהמת ומזילה ריר השתלטה לי על הבית, נו באמת ממש מדע בדיוני.

כשנרגעתי קצת הצעתי לה שאני אעלה לדירה שלה ואחסל את הפולש, קטן עלי. מה באמת? היא אמרה, ואני אחזיק בינתיים את התינוק המתוק הזה, הפשוש הקטנטן הזה? היא פרצה בשטף חיבובים אל יואבי ואני השלכתי אותו עליה מיד וטסתי למעלה. משימת החיסול ארכה כמה דקות, חלק קטן מאוד הוקדש למציאת הנבל, מעיכתו וקבורתו בפח ושאר הזמן לסקרנות שלי. היו שם בבית שלושה דברים בעיקר: המון מוצרי טיפוח ובגדים כצפוי, ספרים וקלסרים שהעידו על לימודי פסיכולוגיה, וכל מיני חפצי יודאיקה שסיפרו לי שהיא דתיה. אה נכון, חשבתי, מרגישים את זה איכשהו מתחת לכל הסקסיות הזו שלה. כשנכנסתי בחזרה הביתה, מצאתי יואבי מגרגר ומצחקק בחיקה של שכנתי היפה, 'המדונה והתינוק' אצלי בסלון. עמדתי בשקט בכניסה, מושכת את הרגע כשהם לא מרגישים, והסתכלתי עליהם.

.

12 תגובות to “נסיכה וג'וּק”

  1. ido2267 Says:

    סיפרתי כבר שפעם חלקתי דירה עם חיילת שהיתה כתבת לעניני פלילים בגל"ץ.
    הבחורה הקשוחה הייתה מגיעה לדירה ואומרת שהיא חייבת להתקלח כדי להוציא את הריח של הגז המדמיע מהשערות, היא הייתה מראיינת רוצחים, פעם היא נחבלה קצת אחרי שחשבו שהיא שוטרת מג"ב בהפגנה אלימה והיא קמה והמשיכה לסקר את ההפגנה וכן הלאה.
    ואז נפלה שממית לכיור והכל התמוטט ברעש מחריש אוזניים. עד שלא זרקתי את היצור המסכן לגינה היא לא נרגעה. אני שואל שוב מיכל – את בטוחה שאת לא גבר ?

  2. David Palma Says:

    היי מיכל את צריכה להצטרף לגברים בשחור

  3. David Palma Says:

    היי בסרט הצטרפה אליהם אישה

  4. אורית Says:

    ואני עומדת על כך שאת נסיכה שיודעת להרוג ג'וקים. יש כאלה (מי כמוני יודעת…)

  5. דורית Says:

    חלקיקון נהדר שעושה חשק לסיפור המלא…
    כשהבנות מבקשות אני נאלצת להרוג, אבל חייבת להודות שלא יכולה להרוג בשקט סטואי. מבצע כזה חייב להיות מלווה בצווחות "תמות! תמות כבר!" (הי, "אני אישה").
    והקטע בקישור פשוט אדיר (געגועים לאורי).

    • mooncatom Says:

      אני פיתחתי שיטה, לא תמיד זה עובד,
      לצוד את הפולש עם צינצנת,
      ואז להעיף אותו החוצה,
      עם בקשה מפורשת לא לחזור.

כתיבת תגובה

