המון שמשות וירח כתום

יז' בסיוון

איכשהו פספסתי אותו וכבר הרבה שנים שלא אכלתי, ופתאום בשוק הוא זרח לי מול העיניים, ונזכרתי שזה עכשיו או לעולם לא (ומי שלא מסתכל בלינק מפסיד), אז קניתי כמות. חצי הפך לעוגה, וחצי אני אוכלת לאט/מהר כזה, מנסה לבלום את הבולמוס, וקצת מצטערת שהגוגואים הולכים לפח.

זה כל כך טעים.

.

.

12 תגובות to “המון שמשות וירח כתום”

  1. תמי ברקאי Says:

    הכתום הנפלא הזה שהשארת כאן אתמול נעלם כלא היה! חבריי היקרים זללו אותו איתי. תודה :))

  2. David Palma Says:

    מיכל,
    הוי כמה שאני חיכיתי לרגע
    הזה, לרגע אי ההסכמה. (תודי
    שלא חייבים תמיד להסכים)
    אז הנה זה בא- אני לא אוהב
    מישמיש. ממש לא אוהב מישמיש.
    אבל העוגה ניראית נהדר!

    • mooncatom Says:

      אוי.
      מה יהיה?
      מה נעשה?
      לאן נוביל את החרפה?
      מה עשינו לא בסדר?
      איפה נכשלנו?

      דודו,
      אני כל כך שמחה שעל זה,
      ומקווה שזה תמיד ישאר רק בזה.

      ת ו ד ה!

  3. avivamishmari Says:

    נהדר. גם אני לא פספסתי אותם השנה. ומישהו ניסה פעם להנביט גוגואים? למה רק לגלעיני אבוקדו מותר להנץ וללבלב?

    • mooncatom Says:

      ניסית פעם לבלוע אחד אביבית?
      שמעתי שבבטן הם מנצים, ומלבלבים,
      והופכים לעצי משמש לתפארת.
      בתיאבון,
      ת ו ד ה!

  4. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, כשהייתי ילד הייתי אוכל מישמישים בשביל אוסף הגוגואים. כמה ימים (חודשים) בחיי הלכו אחרי משחק קליעה בגוגואים… לפעמים אני מצטער שאין כזה ספורט למבוגרים או ליגה, כמו כדורסל וכדורגל או יורוליג בגוגואים (-:

  5. דורית Says:

    ומה עם ריבה? ריבת משמש היא אחת הטעימות, אם לא ה….

    • mooncatom Says:

      אני מודה דורקה,
      שאני מחבבת אותה בלבד,
      ויש לי מלאי של ריבת שזיפים
      וריבת הדרים, לשנתיים הקרובות…
      אז בזה נסתפק בשל אמא.

  6. רביב גדיש Says:

    הגיוס לקטיף משמיש מוקדם בבוקר, משחק הגוגואים בתשוקה לזכות באי זוגי המיוחל, הטעם וריח המשכרים הצבע הכתום שנצפה היטב דרך עדשת המצלמה ממש קיץ, תודה לך

להשאיר תגובה

