הקטנים

כג' בסיוון

בנהר הגועש של עשייה מהמון סוגים שהמחברת השלישית עמוסה בהם, יש זרם תחתי עדין אחד שאני אוהבת לראות, ואותו אני בוחרת היום. למצוא את שירי החלום האלה שמפוזרים בה זה כמו למצוא את הפרחים המיובשים, נותן סנוקרת קטנה ללב.

 

[דצמבר 2005]

~

קיבלתי מכשיר רדיו, שהוא גם מכשיר קשר,

שעשוי משני פקקים של בירה,

(שהשיניים שלהם מכופפות פנימה) והוא עובד.

עובדה שאני מצליחה: גם לשמוע מוסיקה

וגם להזמין שני כרטיסי טיסה, רגע לפני שהוא מתקלקל.

אני מביאה אותו לאפסנאי לתיקון. הוא מסתכל עלי

ואומר: מוזר, מעניין מה התקלקל פה. אבל המבט שלו

מאשים: זו את שלא השתמשת בזה כראוי.

 

[אפריל 2006]

~

הייתי כבר ארוזה ולבושה,

חיכו לי אנשים,

אבל אז הוא בא ואמר בואי איתי לים,

בואי נשחה נשתזף נאכל פיצה הוא אמר,

היה בחולצת טריקו פשוטה והרגשתי את הגב שלו תחתיה,

אז הלכתי איתו, אמרתי לעצמי שהם יבינו שאני חייבת,

הלכנו ואכלנו פיצה ופגשנו מישהו ששאל משהו

זה היה משחק מילים, וצחקנו,

זה היה משחק, אני אמרתי כן.

התנשקנו, הכל היה כדאי בשביל זה,

הרגשתי את הלב שלו מתחת לחולצה, ושכחתי.

 

[יולי 2006]

~

זה עוד אחד מאלה,

שוב חצר הגרוטאות

שהיא החיים שלי.

עוברת דרך קירות זמנים

עם מישהו מוכר וזר,

בורחת מבית אחד שעולה בעשן

ומאחר שנמס כמו גלידה.

אנחנו רצים בדרך ישנה חדשה

נרדפים על ידי אנשים מפחידים

שנראים בדיוק כמונו.

הוא אומר שצריך,

אני אומרת שבסדר,

הוא אומר טוב מאוד.

 

[אוקטובר 2006]

~

החשיכה

תמיס את עצמה.

והחלום

יעשה

שביל

לעבור בו

בסבך

הקוצני

של השינה.

4 תגובות to “הקטנים”

  1. renanaworld Says:

    הכי אוהבת את הקטנים הגדולים..

  2. תמי ברקאי Says:

    נהדר, אוהבת מאד מאד במיוחד את האחרון, שבעצמו עושה שביל לעבור בו בסבך הקוצני של הרגע הזה

    • mooncatom Says:

      הידד תמיק,
      זה כזה כיף לשמוע,
      שיש משהו שימושי בחפצים הקטנים האלה,
      שאני מתיימרת לכנות שירים.

להשאיר תגובה

