ציפור הנפץ

כט' בסיוון

               .

               במסעותי בחיפוש אחר האהבה,

               פגשתי איש שפוחד,

               ופגשתי איש שמשקר

               ואחד שסתם מגזים.

               אחד שבורח ואחד שרודף

               פגשתי ערפד רגשות

               וגמד ענקי וענק גמדי,

               ולהפתעתי, הטענה שגברים

               רק רוצים לזיין ולברוח

               התגלתה כחלקית מאוד:

               אחד רק רצה לזיין את המוח

               אחד רצה רק לברוח.

               ואחד, עמד שם כמו אידיוט,

               ולא החליט לאיזה כיוון לפנות.

               ואני? אין לי שום טענות,

               כי גם לי לא חסר בתחום הטימטום,

               גם לי יש, אוהו, גם לי יש.

               .

המחברת השישית מלווה את כתיבת הספר, אבל היא בעיקר קופסת אש. יצאתי אז מהמסתור שלי והתחלתי ללכת מחדש, את ההליכה האינסופית אל האהבה, וזה היה הזמן ההוא. ואוף, זה היה קשה וכיף (ומרתק, מענה, מצמרר, מחרמן, מעצבן, מדכא, מעשיר, מסחרר, בלתי נסבל, בלתי אפשרי, כיף כיף כיף, וכו'). רוב הגפרורים בקופסא היו רטובים. חלק נדלקו וכבו מהר. אבל היו גם כמה נפצים וגם זיקוקים של ממש, ואפילו בקבוק מולוטוב אחד. בום.

8 תגובות to “ציפור הנפץ”

  1. שלומית Says:

    שיר מצחיק ופוסט מגניב.

  2. David Palma Says:

    מי שניכווה במחברות ניזהר בצוננין,
    כמה שהשיר הזה צורב/שורף עמוק אבל
    למרבה הפלא הוא מצליח להיות גם מצחיק

  3. ido2267 Says:

    ומה אתן רוצות בדיוק?

  4. דורית Says:

    כן

כתיבת תגובה

