שפה שְׁכוּחָה

ל' בסיוון

.

.

מחברת מספר שבע נכתבה כשהייתי במקום אחר.

היא נכתבה בשפה שהיום אינני יכולה לקרוא. אני לא מנסה אפילו.

.

11 תגובות to “שפה שְׁכוּחָה”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, מה זה-זה? זה מרתק.
    האם את יכולה לשלוח לי עוד כמה דוגמאות…

    • mooncatom Says:

      למה שועילה,
      אתה רוצה לנסות לפענח?
      לצערי לא תוכל, אף אחד לא.
      אבל אשלח לך עוד דוגמא, במייל.
      תודה.

  2. עדו Says:

    'כשהיית במקום אחר' ? עד כמה שאני יכול לשפוט את תמיד במקום אחר , לכן אני ממשיך לקרוא את הבלוג שלך.

    • mooncatom Says:

      אחח עדו,
      אין לי ברירה אלא להודות,
      שזו אחת המחמאות הכי יפות שקיבלתי בחיים.
      (אתה זוכה בכרטיס חבר של כבוד,
      עם כל ההנחות והמבצעים, עלינו)
      תודה,
      תודה,
      ותודה.

  3. David Palma Says:

    אחח זה נורא יפה ואניגמטי כמו צופן שהשאירה אחריה תרבות ניכחדת.
    איזה קרטוש מקסים. ותאמיני לי מיכל, לא צריך לפענח זה רק יקלקל.
    אולי זה ישחרר איזו קללה עתיקה או אוב איזה כועס, עדיף להנות מיופיו
    המרהיב של הבלתי מובן.

  4. רותי Says:

    איזה יופי! זה נראה חצי כתב מראה, חצי סנסקריט, וזה פשוט יפהפה.

  5. אורית Says:

    הקו שלך… תמיד ריתק אותי. שנים חיפשתי אותך לאיור ולא מצאתי… וכשהוא פוגש מלים, את רק הולכת ומשתבחת. מיכלי. היכולת הזאת שלך, להמציא את עצמך כל פעם מחדש. את באמת במקום מאד אחר היום, כנראה… (והערה קטנה: "שכוחה" מנקדים בקמץ. משמעותי בעיני, במקום של איכות).

    • mooncatom Says:

      אוי אוריתי,
      מרוב שהתעסקתי בשפות סודיות ושכוחות,
      אז פיתחתי במקום לקמץ. מיד מתקנת.
      ת ו ד ה,
      על המילים הטובות ועל ההגהה,
      את מלכת הפרטים הקטנים.

להשאיר תגובה

