בחיבה גלויה

כא' בתמוז

:

:

.

ולקינוח, גלויה מדודו פלמה. תודה דודו!

6 תגובות to “בחיבה גלויה”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    יש בימי הקיץ משהו ההופך את מרביתנו לסוג של היפופוטמים, אלא שבמקום להירגע כמותם במיים, אנחנו מסתגרים בחללים ממוזגים עד רדת יום.
    [אויביו הגדולים של ההיפופוטם הם השמש והחום]

  2. דורית Says:

    מיד רצתי לשתות כוס ובמטבח פתאום בא לי פסטה. מה פסטה, מה? ג'נפאולו, זה מה.

  3. ido2267 Says:

    הבעיה היא שביום עבודה שלי אני מבלה בקוביה מול מבך מהבהב עם מזגן עובד. אני לא צריך לשתות אבל כן. הייתי שמח להרגיש את החום שבחוץ כשאני בתוך מים. אולי בשבת הקרובה.

להשאיר תגובה

