עָגוֹל, אדום.

כח' בתמוז

.

צריך לעטוף את הקיום במשהו משהו שחייב להיות שימושי בכל רגע הדבר הזה חייב להיות נוכח ואם לרגע יעדר אם לרגע יקרע החומר העוטף את הקיום אי אפשר לתאר את מה שיכול לקרות הוא חייב להיות שקוף זה ברור ואסור שיהיה לו טעם מוכר והחדירות שלו חייבת להיות מושלמת בדיוק כמו האופן שבו הוא אטום כי אני חייבת להיות כאן כולי ואסור בשום פנים שאהיה שאהיה מה שאני הנשרפת הנתלשת הצורחת הנבזזת הנחנקת הנקרעת המדממת הגונחת הצווחת המייבבת ואז אי אפשר גם יהיה לדעת שאני גם אחת עם מגבת אדומה על הראש מחייכת חיוך קטן מציצה לעצמה במראה שבחדר האמבטיה

.

תגים:

4 תגובות to “עָגוֹל, אדום.”

  1. דנא Says:

    יום הולדת שמח!

    • mooncatom Says:

      ת ו ד ה, ושתדעי ש
      המייל שלך הוא המתנה הראשונה
      והיפיפיה שלי ליומולדת השנה.

      (ועכשיו איך אקרא לך?
      דנא, כי ככה כתבת ועד שתגידי אחרת)

  2. דנא Says:

    יש לך את החופש לקרוא לי איך שאת רוצה… מקסימום אני לא אענה :-)
    היספקתי להכפיל לך את המתנה.

    • mooncatom Says:

      תודה ריבי,
      כבר ניחשתי,
      והצצתי,
      ונמלא ליבי שמחה גדולה.

      אוי זה הולך להיות ממתק היום,
      אם לא ממתק הסופשבוע כולו!

כתיבת תגובה

