מפגש

ז' באב

באוטו הממוזג שעומד ברמזור של צומת גולני, וגבר ערבי יפה מראה מסמן לי לפתוח את החלון. מה קרה? הוא שואל, למראה תנועות הידים הנלהבות נסערות שאני עושה כשאני מדברת, והכיוון שאליו הצבעתי עכשיו. כשהוא מסתכל לי ישר לתוך המחשוף, זה קל מאוד לעשות את זה מגובה הטנדר הענק שבו הוא יושב.

.

הטוריה שלך, אני עונה, היא נורא יפה. מה? היה שווה להגיד לו את זה כדי שהוא ירים סוף סוף את העיניים לפנים שלי ואראה את ההבעה המבולבלת הזו. הטוריה שלך, אני מצביעה אל אחורי הטנדר, יפה. האור ברמזור מתחלף, הנסיעה נמשכת, והוא נשאר עם סימן השאלה.

.

זה ככה: במקום שבו הלהב של הטוריה מתחבר לקת, מישהו יעיל ומיומן דחף טריז עץ מגולף במדוייק, כדי שהיא לא תתנדנד. טריז שיוצר מפגש מקסים בין קת עץ מכורסמת מזמן ועבודה קשה, שהחלק שלה, שבו אחזו הידים העובדות, חלקלק וכהה מזיעה וחיכוך של שנים, לבין להב ברזל, חד וממורט שגושי עפר וסיד דבוקים אליו, מייצרים קומפוזיציה יפיפייה. כל זה קרה כל כך מהר שברור שלא הספקתי לצלם. אז מצאתי אחרים מהמשפחה. ועוד אחד, תחרה ממתכת.

8 תגובות to “מפגש”

  1. דנא Says:

    אם לא הצלחת לצלם את הטוריה בטח גם לא צילמת את הפרצוף שלו…אני יכולה לתאר את זה לעצמי. חחחחחח.

  2. שוֹעִי Says:

    …עם הטוריה והשיבריה/ למה כבר לא רואים אותן…

  3. ido2267 Says:

    אם תמשיכי להגיד לגברים זרים שהטוריה שלהם מוצאת חן בעיניך את עוד תתבעי על הטרדה או שבת זוג עצבנית תרדוף אחרייך עם הנעל ביד. >:-{

  4. David Palma Says:

    את הסתכלת לו על הטוריה והוא לך למחשוף,
    לי זה נשמע כמו התחלה של דוקי (דו-קיום)

כתיבת תגובה

