מיליונר, משורר, ומשהו אחר

יח' באב

.

אם תכננתי לרכוב את זה על אופניים, אז אפשר להחשיב את זו כרשומה מהמניין? כי אני תיכננתי, לעוף על השדרות, לטוס על פניהן ככה שהכל יהיה מריחה מהירה של צבע ירוק. למצוא את הדרך להעביר את משיכות המכחול האלה למילים. אבל זה לא הלך. שתי תחנות האופניים הירוקים ברוטשילד היו מקולקלות, ככה שהלכתי לאט, ומאקספרסיוניזם עברתי לאימפרסיוניזם.

.

.

.

אורות וצללים בירוק וחום, כתמי אנשים בלבנים כחולים אדומים.

בין שדרות רוטשילד לשדרות ח"ן הצלחתי בכל זאת לעשות משהו שתכננתי. בכל יום ראשון אני רואה מהאוטובוס, ומבטיחה לעצמי שאבוא להביט מקרוב ולצלם,

                       את שורת הפורטרטים הזו שצייר עלום עשה במעבר בין הבימה להיכל התרבות, היכן שהיתה פעם הגינה הקטנה והאינטימית ועכשיו, אוף. טוב נעזוב, בחזרה לפורטרטים*: כתום עז ואקספרסיבי,  אני ממליצה ללחוץ ולהגדיל זה באמת יפה איך שזה עשוי. כמה מריחות פרועות קו שחור שאולי מסמן אוזניות, והבעות (זה הפירוש שלי שאין לו שום ביסוס) של מישהו שמאוד נהנה ממה שהוא שומע.

.

* במציאות הם יותר מרווחים ביניהם, ויש גם הרבה לכלוך מסביב.

תגים:

4 תגובות to “מיליונר, משורר, ומשהו אחר”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    השאלה הראשונה היא כמובן מה הוא שומע?
    לא יודע למה. אולי זה השילוב של חבצלות המים ומה שנדמה להיות התחלה של שלכת. אני חושב שהוא מקשיב לשקט החסר בלב העיר.
    פעם חייתי את המולת תל אביב; עכשיו אני אוהב לגור על ידהּ, אבל לא מספיק קרוב.

    [כשאת הצבת את חמשת הפורטרטים זה לצד זה, אפשר לדמיין שזה סלוט-משין ותיכף נשמע את צלצול הזכיה והמון מטבעות ייפלו עלינו. אבל לא משכתי באף ידית, בחיי, רק הקלקתי]

  2. ido2267 Says:

    התחנות להשכרת אופניים מעצבנות אותי לאחרונה. רעיון טוב שהיישום שלו מוציא לפעמים מהכלים..

    • mooncatom Says:

      כן עדו יש מלא בעיות,
      ואלה ברוטשילד – תמיד מקולקלות.
      אבל לאחרונה מצליח לי לרוב.
      נראה איך יהיה מחר בבוקר…
      ת ו ד ה.

להשאיר תגובה

