החתולה ואני

יז' בתשרי

               .

               הולכות לישון החתולה ואני אוכלות ומשתינות

               מדברות ובוכות אני והחתולה הולכות לישון

               מסדרות את איברינו זוגות זוגות

               עושות גופינו לגוף אחד

               של חתולה גדולה מאוד

               אני כורכת זנבי סביב גופה

               של החתולה והיא חובקת את גופי הקטן ומניחה

               את ראשי על בטנה

               אני מגרגרת אל פתח בית השינה

               .

תגים: ,

11 תגובות to “החתולה ואני”

  1. avivitmishmari Says:

    לישון ישנה חתולה דומיה. ואכן שינה ראויה. גררר.

  2. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, לבן הקטן שלי (כמעט 3) קוראים הִלֵל. הוא שמע יותר מדיי סיפורים שבהם יִילל החתול והחליט שמדברים שם על הִלֵל החתול, ועל כן החליט לאחרונה שהוא חתול קטן ואני אבא שלו, החתול הגדול (והוא אינו ער לחתול הצ'שייר, ולרשימות החתוליות שלי וכיו"ב). מה שבטוח הוא שחתול מזהה חתול כאשר הוא נתקל בחתול.
    אני מניח שזה מסביר גם את יסוד הקירבה בינך ובין חתולי שלך (-:

  3. דורית Says:

    אפשר גם עם כלבים, לפחות עם ליליות
    אולי היא בעצם חתול?

  4. David Palma Says:

    מיכל,
    "אני מגרגרת אל פתח בית השינה" זה דמוי חתולי יפה מאוד

    הערת סוגריים:
    (אילו הייתי שועי, הייתי מפתח עכשיו את המושג "פתח בית השינה" ויתכן שאפילו הייתי מרהיב עוז ומגיע עד פתח בית הבליעה, שכלל וכלל איננו רחוק משם.
    אבל כאמור אני לא שועי, אז לא אומר כלום על פתח בית השינה. רק אגרגר לי מכאן בשקט נפשי גדול של גמל שחשב לרגע שהוא חתול שמגרגר לעצמו את השיר "בערבות הנגב מסתובב גמל").

    • mooncatom Says:

      בערבות הנגב
      מסתובב חתול
      שכבר גַמוּל
      ומגרגר לעצמו:
      אני גרגר,
      אני ולא אחר.
      מפהק,
      מתפרקד ונרדם
      בחול החם.

      ת ו ד ה,
      דודו.

להשאיר תגובה

