תך נסתר

יח' בתשרי

             .

             השמש של הילדות שלי

             רקומה לי עדיין

             בתוך העפעפיים

             בתך תך תך

             בחוט צהוב לוהט

             לעולם לא אוכל

             לפקוח באמת

             .

תגים:

13 תגובות to “תך נסתר”

  1. ada k Says:

    איזה יופי :)

  2. David Palma Says:

    מיכל, התכים הקטנים שהשמש רקמה בנו בעמק הירדן…
    יפה יפה השיר, ובכלל אלוהים שוכן בתכים הקטנים,
    והצילום של מאסאקי צורב גם הוא עד מאוד

  3. renanaworld Says:

    מעשה רקמה

  4. דורית Says:

    כלכךכלכך יפה

  5. yonirut Says:

    נהדר

  6. דנא Says:

    עכשיו זה רקום עלי…

  7. mooncatom Says:

    וואו,
    איזה זר נהדר של תגובות,
    אני עפה. עפה.

    תודה לכם,עדה ודודו,
    רננה, דורקה, רותי וגם ריבי,
    שימחתם אותי מאוד.

  8. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    התך-תך נשמע כמו מכונת תפירה (כמו שהיתה לסבתי ז"ל) יותר מאשר עבודת ריקמה.

    ברגליים הך-הך-הך
    ובעיניים תך-תך-תך.

    (-:

    • mooncatom Says:

      איך הזכרת לי שועי,
      את הצליל הזה של מכונת התפירה,
      ועוד זו שכמוה בטח היתה לסבתך,
      זו שמניעות אותה הרגליים…
      צליל נהדר.
      ומזכיר לי את השיר הזה,
      איך לא.

  9. aliciashahaf Says:

    מקסים כל כך. הדימוי והמילים. תודה

להשאיר תגובה

