מערבה

יט' בתשרי

               .

               כשיורדים

               בשדרות בן ציון מערבה,

               אפשר לראות מרחוק

               חתיכה של ים:

               מסה קטנה ואינטנסיבית,

               סוכריית מנטה כחולה.

               .

תגים:

8 תגובות to “מערבה”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    תמיד תהיתי איך האפקט של סוכריית מנטה כחולה מזכיר לי את הבריזה מן הים.
    כעת למדתי איזה דבר (-:

  2. דנא Says:

    אני עדיין מקווה שאני אגור פעם במקום שבו כשאפתח את החלון בבוקר חתיכה כחולה כזאת תציץ לי בחלון..

  3. myreaderlife Says:

    כל חיי גרתי במקומות נטולי ים אבל קיבלתי את אהבת הים מהסבים שלי ובחופשים היינו נוסעים כמעט כל שבוע לים.
    וכל פעם הייתי מנסה לדמיין איך זה לגור ליד הים ולקבל אותו או תזכורות ממנו כל יום.
    נשמע לי כמו גן עדן אמיתי.

  4. mooncatom Says:

    הידד!
    גם הבלוג וגם הספר,
    את יודעת איך לשמח כפול שניים.

להשאיר תגובה

