ירח ותאנה

כו' בתשרי

.

                כבר סוף הקיץ

                ואני כותבת שיר

                השיר מודפס כמו שצריך

                וגם מנוקד והכל,

                אבל קשה לקרוא אותו,

                כי המילה כן, נראית כמו

                בקבוק מים מינרלים,

                הירח באמצע השיר פָּרוּם,

                ואני בכלל תאנה, בשלה, על קצה של ענף.

                תזהר ממני, אתה יודע מה קורה

                לתאנים בסוף הקיץ.

.

                אני לא יודעת למה אני צריכה

                יותר מאשר סתם לחיות.

.

תגים:

13 תגובות to “ירח ותאנה”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    לא גדלתי על יד תאנים, ולכן השאלה מה קורה לתאנים בסוף הקיץ נשארת אצלי פתוחה (ממה יש להיזהר?) (-:

    זה שיר מלא תמרורים ותמרורות.

  2. איריסיה קובליו Says:

    נהדר

  3. איריסיה קובליו Says:

    אני מקווה שזה בסדר מצידי ומצידך לעשות את זה כך, הייקו

    אני תאנה על קצה ענף
    בסוף הקיץ.
    תזהר!

  4. David Palma Says:

    מיכל, איזה שיר קיומי

  5. David Palma Says:

    מיכל קיומי זה הכי טוב (-:

  6. דנא Says:

    אני עם דודי… תודה שהוא מצא את המילה הנכונה לבטא את זה-קיומי לגמרי השיר.

  7. ido2267 Says:

    למה את צריכה יותר מאשר סתם לחיות?
    כדי לכתוב כאן פוסטים בבלוג, מה זאת אומרת?

כתיבת תגובה

