אור

כז' בתשרי

.

               קתדרלה של אור

               רבצה במי הירקון.

               ואנחנו ישבנו בעשב,

               רגלינו בַּטַל,

               וגַבֵּנו אל המצוקות.

.

תגים:

10 תגובות to “אור”

  1. ada k Says:

    איזה יופי! אני מעדיפה את השירים הקצרים-קצרים, כי בדרך כלל אני מבינה אחוז יותר גבוה מהם. ובשיר הזה אני חושבת שאני מבינה כל שורה, וכולן יפות.

  2. דנא Says:

    ככה אני מרגישה בכל פעם שאני מול מקווה מים…יפה.

  3. דורית Says:

    נפלא!!!

  4. David Palma Says:

    מיכל, הקתדרלה הזאת
    ודווקא האור כל כך כבד
    ורובץ והמצוקות, הוי המצוקות

  5. שלומית Says:

    אני תמיד רוצה להפנות את גבי אל המצוקות. אז השיטה זה ללכת לירקון?

להשאיר תגובה

