עם היקיצה

ה' בחשוון

              .

               אני שוכבת על הגב ומחזיקה חזק

               את קצהו של החלום האחרון.

               מחזיקה חזק את העיניים עצומות.

               משחילה מחשבות על חוט דקיק של ערוּת,

               מחרוזת לצווארו של הבוקר.

               עוד מעט יבואו הכאבים, יקיפו אותי,

               יסתכלו בי במבטים מאשימים,

               יכריחו אותי להאכיל אותם.

               עוד מעט תכבד עלי שמיכת החום

               ואצטרך להיות. אבל עכשיו אני

               מתהפכת אל הבטן, מקשיבה:

               לנקישות רכות של נקר בעץ התות,

               לשירת שאלות ותשובות של בולבולים,

               לגירגוּר של החתולה. וכשאפקח את שלי,

               אמצא את עיניה ממש מולי

               .

תגים:

8 תגובות to “עם היקיצה”

  1. ido2267 Says:

    איזה כיף להיות רווקה בלי ילדים. אצלי אני קם מודאג שמא הבנדיט הקטן קם לפני וצריך למהר ולהוריד אותו ממגדל הכיסאות שבנה כדי להגיע לעוגיות שבמדף העליון או שהוא הכניס את הכלב למיטה שלו למרות שאסור. אצלך זו רק חתולה שאת מרשה לה לעלות למיטה (טוב את לא נשואה לאישתי) וזו דרך הרבה יותר כיפית.להתחיל.את היום.

    • mooncatom Says:

      כן כן עדו,
      כל אחד והיקיצות שלו,
      לטוב, ולרע, ולהיפך.
      (וחתולי מבקשת לא להגיד 'רק חתולה',
      זה מאוד מאוד מעליב וגם מעצבן אותה)

      • ido2267 Says:

        לא התכוונתי להעליב. המילה "רק" מתייחסת להיקף הנזק שיכול לגרום ילד/כלב/חתול. הילד הוא ההרסני ביותר הכלב בא די הרבה אחריו והחתול כמעט שלא (למרות שיש לי חבר עם חתול מופרע מאד שטוען אחרת).

      • mooncatom Says:

        בסדר.
        חתולי מקבלת את ההתנצלות.
        ואני מוסיפה (בשקט שהיא לא תשמע)
        חתול עושה נזק רק כשיש לו אג'נדה מאוד מדויקת ומנומקת :-)

  2. yonirut Says:

    אוהבת,
    ו – בוקר טוב!

  3. David Palma Says:

    מיכל השירים שלך מאוד שקופים
    (ואת באמת מגרילה אותם?)

להשאיר תגובה

