החלטת נובמבר

יח' בחשוון

שבת אחר הצהרים, שקט כאן וטוב, אחרי ארוחת בוקר מאוחרת מאוד אני רוחצת כלים ונעים לי, ומחשבה עוברת אותי: אולי עכשיו? אני מנסה להדוף אותה אבל היא נדחקת בסדק הזה של אחר הצהרים הנעים של שבת, אחרי סוף שבוע מלא כל טוב, ועל התפר של סוף חודש השירים עם… מה? בדיוק. עם העובדה שלא החלטתי מה הלאה.

אז אני נותנת למחשבה להיות, להתרווח בחלל שבין הצלעות, בנשימה.

אני אגשים את מה שאני מהססת ומייחלת כבר הרבה זמן לעשות: לתת למחשב שלי לנוח ממני. באמת. לא רק לבוקר או לערב, אלא לחודש שלם. חודש בלי מחשב. ואיך זה יהיה? הרי אפילו בחודש שלי בהודו ביקרתי בתיבת הדואר כדי לשמור על קשר, והצצתי לספרצוף כדי להתעדכן כמעט בכל יום, ועכשיו אני הולכת לזנק אל ריק מלא ושלם. ואיך זה יהיה?

.

.

עשיתי רשימה של עשרה דברים שחלקם כלליים מאוד כמו "לכתוב, לאכול טוב ולעשות הרבה יוגה" וחלקם ספציפיים מאוד כמו "לצבוע את ארון הקיר והמדפים בחדר המקלחת בירקרק". הרשימה היא בסיס לשינויים ואילתורים כמובן, ואליה יתווספו מן הסתם יסורי הגמילה, וגם שיעמום ובדידות ההכרחיים הנילווים אליה.

אז אחלו לי הצלחה, חכו לי בסבלנות, אני אשוב, ברור.

34 תגובות to “החלטת נובמבר”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    בהצלחה רבה. מדי פעם חולפת בי מחשבה דומה.
    (-:
    ש.

  2. דורית Says:

    וואו. אוי. אוהו. אבל.
    טוב, בסדר.
    שחרור זמני.

  3. ליאור גל-כהן Says:

    אשמח למלא חלק קטן בריק הזה

  4. aya Says:

    אליפות!
    קצת כמו לסוע לאי בודד על קורקינט

  5. David Palma Says:

    מיכל דרך צלחה,
    (למרות שהיום זה כבר נחשב לסוג של אסקייפיזם, להימלט מהמחשב)
    האמת, יש כל כך הרבה מה לעשות שם בחוץ, וכמו שאומר הרמב"ם
    "וגדול ורחב הוא העולם", את בטח מרגישה כמו מרקו פולו כשיצא לגלות את סין…

    • mooncatom Says:

      גדול ורחב הוא העולם.
      וזה מדהים שאתה מזכיר את הרמב"ם דודו.
      כי חשבתי לי, שההשתלטות של המחשב על חיי
      מחייבת אותי לנקוט בשיטתו של הרמב"ם,
      כלומר להגזים קצת לכיוון השני
      כדי לחזור ולמצוא את שביל הזהב.

      אז אני יוצאת עכשיו מהמחשב אל העולם,
      ואשוב בעוד חודש. להתראות,
      ותודה.

  6. ido2267 Says:

    לאאאאאאאאאא!!!!

    נו טוף.. ננסה להסתדר בלעדייך..

  7. עינת Says:

    עכשיו קראתי.

    ביאוס.

    אבל 'מ פ ר ג נ ו ת'…

  8. כרמלה כ. שלומי Says:

    העיקר שתחזרי. כיף של בלוג

  9. תמי ברקאי Says:

    תעשי חיים!
    מזל שאני יודעת איפה את גרה.

  10. ada k Says:

    מה, לגמרי? הו.
    בהצלחה… ותיהני בכל מה שתבחרי לעשות במקום.

  11. Lea Cohen (@leac) Says:

    קוראת אותך כבר כמה זמן, ונהנית מאד. מעולם לא כתבתי תגובה, אף כי הערב התכוונתי לכתוב לך כמה תגובות על שירים שפרסמת החודש, ועל הפוסטים שלך ממסעך להודו. אבל נראה לי שאדחה את התגובות הללו למתי שתחזרי ממסעך אל מחוץ למחשב.

    כל זה היה רק הקדמה לאיחול שלי: שתהני מאד מהחודש הזה, ושתהיינה לך ממנו גם תובנות מעניינות, ושאם תחזרי לאחר החודש (כי יתכן שיהיה לך כל-כך טוב ללא המחשב, שלא תרצי לחזור :) ) – תזכי גם אותנו, קוראייך, בהן (הדבר האחרון הוא בעצם לא איחול, אלא בקשה :) ). ואהבתי את השימוש שלך בדימוי של הרמב"ם. באמת לפעמים צריך ככה.

    בהצלחה!

  12. bddaba Says:

    מצויין, בהצלחה ובהנאה…

  13. אמא Says:

    בסדר יום שלי הקבוע יש את הבלוג שלך.כמובן יחסר לי.אני מקווה שנשלים את הגיגיך פנים מול פנים באינטימיות.נראה איך גרפומנית שכמוך תחזיק מעמד חודש שלם.

  14. orrit Says:

    חודש! זה יותר משבוע, את מודעת לזה? בהצלחה יקירה. שקט אמיתי הוא יקר ונדיר. כיף לך.

  15. avivitmishmari Says:

    איזה יופי! אני הגעתי לכאן רק עכשיו, בין היתר מפני שאני יותר משבוע בלי פייסבוק (עם הפסקה קצרצרה אחת, לחצי יום בשבת). פתאום יש המון ניקיון בראש. זה לכאורה פחות כייף, אבל הרבה יותר ממוקד ופרודוקטיבי. מקווה שגם אצלך. שובי במהרה, רק מתי שבא לך :-)

  16. ido2267 Says:

    רק את נוטשת את העמדה ותראי מה קורה..

  17. mooncatom Says:

    אי אי אי,
    אתה מתכוון לטילים עדו?
    הופ הופ טרללה,
    ח ז ר ת י !!!
    תודה.

כתיבת תגובה

