חורף בהר

על החורף בגליל אני רוצה להגיד בינתיים רק שהוא שונה מאוד מהחורף כאן בתל אביב, ובהמון מובנים. עכשיו אתן לתמונות לדבר, הן אומרות את כל מה שמבחוץ ומבפנים: ערפל ואש.

1

.

3

2

.

4

5

.

6

7

6 תגובות to “חורף בהר”

  1. דורית Says:

    בדיוק בסופשבוע האחרון נועה אמרה שהשמיים כאן (משמע, במרכז) משעממים (בהשוואה, כמובן, לאלו של הקיבוץ היפה שלה)

  2. שוֹעי Says:

    מיכל יקרה,
    תמונות יפהפיות (-: אני מקווה שהסוודר החם שבוודאי היה תלוי על האטב האדום
    לא חלף עם הרוח… [אני מאוד אוהב את הגליל, אבל לפעמים נעשה שם יותר מדיי קר].

    • mooncatom Says:

      תודה שועי,
      ואני מודה,
      שאני רועדת מפחד הקור הזה הצפוי.
      אי לכך, הסוודר ואחיו שמורים היטב עימדי
      לשעת פקודה :-)

  3. David Palma Says:

    מיכל עכשיו כשאת יודעת כמה הרבה יופי עצור במקום הזה, הנקרא גליל, את יכולה גם להבין למה ומדוע לובשת הזברה פיג'מה, סתאאם, למה בעצם בשלוש עשרה השנים האחרונות הייתי רק פעמיים בתל אביב

להשאיר תגובה

