המסע אל גרעין האבוקדו

כג' בכיסלו

0

1

.

השבוע השלישי שלי בלי מחשב עמד בסימן אבוקדו. גם הפרי וגם הצבע חזרו כמוטיבים משתלבים ומצטלבים וגרמו לי לאושר גדול כל אחד בתחומי מומחיותו.

2

3

.

4

.

אחרי שעשיתי כמה מסעות החוצה אל העולם החורפי, ולפני שהמשכתי בהם בתנופה, הגיע הזמן למסע פנימה, אל הבית. אז נתתי לו הרבה צומי והוא עשה לי מקום, השיב לי אהבה.

5

6

8 תגובות to “המסע אל גרעין האבוקדו”

  1. avivitmishmari Says:

    ירוק 408 שולתתת!!!1111
    גם הכריך המכובד שאני אוחזת כעת כולל המון אבוקדו (עם בצל ירוק, כוסברה ועגבנייה). אבל אף פעם לא חשבתי לצבוע את הבית באבוקדו. אולי הגיע הזמן.

  2. דורית Says:

    אוי, יפה האבוקדו. זא"מ הצבע. זא"מ גם הסנביש – אולי נסנג'ר את ההיא עם האופניים להביא לי אבוקדו… הבעיה עם הצילומים שלך שכל מה שאני רואה בא לי – מקומות, צבעים ואוכלים

  3. David Palma Says:

    מיכל כאן דרכינו נפרדות. הגיע הזמן להודות על האמת אני לא איש של אבוקדו. כולם מסביבי בבית מריירים כשהם מבחינים בקצה זנבו של הפרי הירוק הזה, ואני כלום. באמת אני יודע שזה משבית שמחה, אבל אינני יכול עוד…(-:

  4. עינת Says:

    ואיך לא קפץ אצלי הפוסט הזה להמתיק לי את שישי?
    מוזר.
    לא סובלת אבוקדו :(
    אבל איזה ירוק משגע!

    • mooncatom Says:

      מחדל האבוקדו הגדול!
      אבל הנה את כאן,
      ואיזה כיף שאת אוהבת את הצבע.

      הנה המתיק את יום ראשון,
      קצת.

      תודה עינתי.

להשאיר תגובה

