בדיוק מה שצריך עכשיו

כה' בכיסלו, א' חנוכה

רציתי לכתוב עוד פרק במסע הבית שלי, והנה גיליתי שהוא בדיוק מתאים היום. זה הרי לא סתם שחנוכה הוא חג של אור. חוץ מעלילות המכבים ופך השמן, זהו החג המתבקש ביותר בעונה הזו של השנה. גם כאן אצלנו כבר חורף של ממש, אבל בעיקר בארצות הגלות בהן הוא התפתח, היה חורף אמיתי שכזה, הרבה יותר קשה מאשר אצלנו. האור והחום של החג הם הדברים הכי נחוצים לנו עכשיו, נכון? בדיוק כמו בכריסמס של הנוצרים.

0

.

1

2

.

3

אור וחום היו בדיוק הדברים שהיה לי חשוב להכניס לבית שלי אחרי שתם פרק האבוקדו. החורף שנחת כאן במלוא הדרו ועם כל העצבונות הנלווים לו הביא אותי לחפש אותם.

.

4

.

תליתי את שרשרת הנוריות המאירות וקניתי לי גם זר של נוריות מאירות. עכשיו, כשיש כאן אורות ופרחים וחתולה ליד תנור סלילים, נשאר רק להדליק נרות, כאלה של חנוכה, כדי לחמם את הלב, שיאיר גם הוא.

חג אורים שמח וחורף חם לכולכם, חברות וחברים.

5

9 תגובות to “בדיוק מה שצריך עכשיו”

  1. דנא Says:

    חג שמח מיכלי! שיהיה אור וחום כל השנה.

  2. ada k Says:

    פוסט מאיר. שיהיה גם החג מלא אור :)

  3. David Palma Says:

    מיכל כמה הרבה אור רך. ולראות את היצור הפרוותי הזה מנסה להפנט את התנור החשמלי (ואולי בעצם, בעיני רוחו, הוא חושב שהתיילים האדומים הם חיוכו של חתול צ'שייר שהשאיר את החיוך והלך למקום אחר?)

  4. David Palma Says:

    ויש לי ציור של אגרטל פרחים שמזכיר את צילום הפרחים שם למעלה

    • mooncatom Says:

      באמת הפרחים שלך נראים כמו נוריות.
      והם מחממים את האוויר שמעליהם.

      וחתולי מהפנטת את התנור וגם
      אותי. בכל רגע ורגע. כל הזמן.

      תודה דודו,
      וחג חורף חם ומואר.

  5. עינת Says:

    גם אני! גם אני! גם אני! גם אני רוצה שרשרת נורות כזאת.
    מאיפה? מאיפה? מאיפה? מאיפה לך?

    חג שמח מיכלי }{

    • mooncatom Says:

      זה מצחיק,
      כשקניתי לפני כמה שנים את שרשרת הפרחים הזו,
      הם היו לבנים, ואז היא היתה תלויה בחלון,
      והאוויר חימצן את הפלסטיק והוא נהיה שחמחום כזה,
      נבהלתי בהתחלה, ואז גיליתי, שכשזה דולק,
      זה רך ומחמם שבעתיים.

      מבטיחה שאם אראה מחרוזת כזו שוב,
      אקנה לך אותה.

      תודה עינתית,
      וחגשמייח לך ולילדון.

כתיבת תגובה

