בדרכים

כו' בכיסלו, ב' חנוכה

1

2

.

בחודש ההוא בלי המחשב (די, זה כבר נראה מזמן, מה אני עוד חופרת על זה?) הייתי המון בדרכים. לרוב אי אפשר ואסור בהחלט לצלם תוך כדי נהיגה, אבל לפעמים זה פשוט לא יעלה על הדעת לוותר על צילומים. לפעמים הקומפוזיציות והצבעים פשוט מתחננים לצילום. אז שלטים שמדברים אלי ועלי לא צילמתי. רק אומר ש'זהירות עקומה חדה' זה עלי, ו'האט' זה אלי, ועל כן אני מתפלאה בכל פעם מחדש, מה פתאום זה מנוסח בלשון זכר?

3

.

חוץ מהשלט הזה, שצילמתי תוך כדי זחילה, ככה שבסדר, לא נורא. בכל פעם שאני עומדת שם, ויש למקום הזה נטייה להיות כמעט תמיד קצת פקוק, אני צוחקת נורא. מתקדמים לאט לאט, ואז מגלים גם למה. הי, תראו מי שעובר את הכביש.

4

.

באחת הנסיעות שלי הצטרפו אלי כמה נוסעים, לא סמויים אבל טיפה תמוהים. נסענו ונסענו, בגשם וברוח, והם נצמדו, לא ויתרו. ואז פתאום באזור וואדי ערה, פרחו להם, כאילו היו פרפרים אמיתיים. מה קרה? תהיתי, ואז ראיתי, שלאורך הדרך שתולות בוגנווילאות סגלגלות לרוב. אהה, זה העניין, הם פשוט תפסו טרמפ לבקר את החבר'ה שלהם.

5

6

7

8

9

12 תגובות to “בדרכים”

  1. גוני Says:

    גם הם? גם אני רק בוואדי ערה תמיד מרגישה שהגעתי הביתה. ובאיור שמתחת לשלט מצוירת בכלל חשופית, שהיא חילזון שלא צריך בית. כיף בדרכים שלך.

    • mooncatom Says:

      חשופית זה לא חילזון בלי בית גוני,
      חשופית זה רגש בהתגלמות חייתית.
      וחוץ מזה,
      כל חשופית צריכה מרפסת.

      תודה,
      אני ממשיכה!

  2. ido2267 Says:

    אני במקומך הייתי כועס על מי שמכנה אותך 'עקומה' אבל אם את החלטת שהשלט מתאר אותך..

  3. דנא Says:

    נכון שתמיד יש שם פקק? לפעמים אני תוהה אם השם מכתיב את המצב או שזה היה הפוך :-)

    • mooncatom Says:

      שאלה קשה מאוד ריבי,
      באמת מעניין, אילו החליפו את שמו של הנחל ל'שפן', האם זה היה משחרר את הפקק? ואם זה לא היה משחרר, האין זה לעג מרושע לרש?

  4. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, לפעמים החילזון חוצה בחיפזון? ואשר לתגובה של עידו, תמיד אני מעדיף קוים עקומים, קוים ישרים הם סך הכל המרחק בין שתי נקודות, קוים עקומים עושים מה שהם רוצים. יש פתגם פורטוגלי: אלוהים כותב ישר בקווים עקומים (אני שם את הדגש פה על הקווים העקומים, לאו דווקא על אלוהים).

  5. שלומית Says:

    פרפרי הבוגנביליה שלך מעלפים.

להשאיר תגובה

