בחצר המלך אגוז

כח' בכיסלו, ד' חנוכה

1

2

הדברים מתגלגלים כמו שהם מתגלגלים, וזה שתכננת לכתוב על משהו לא אומר שלא תינתן לך ההזדמנות, ההצדקה וגם ההקשר המחויך האולטימטיבי לכתוב אותו.

אתמול, למראה חיבוק העצים שלי, ציין דודו (פלמה, היקר) שקצת מצחיק איך שאני כאן מתפעלת ומגלה את אמריקה, בחצר האחורית שלו. וצדק. הגליל שבשבילי הוא מחוז חלומות פלאי, בשביל אנשים רבים מאוד הוא הבית. מה שמזכיר לי איך כשהגעתי לגור בתל אביב, זה הקסים אותי שאסתובב כאן בבגדי יומיום, שזאת כבר לא העיר שבאים אליה בבגדים יפים כדי לבלות ואחר כך חוזרים הביתה, שזה הבית שלי עכשיו. ועדיין לפעמים אני נזכרת בזה כשאני יוצאת בטרנינג מרושל וקרוקס לקנות לחם או איזה רעל כלשהו.

.

5

6

.

3

4

7

אז היום אני רוצה להראות לכם את מה שצילמתי בחצר אחורית, שנמצאת בחצר האחורית הזו, במרומי הגליל. כמו הרבה דברים שאני מוקסמת מהם, גם החצר הזו היא סלט. ערבוביה של בלגן ויופי.

8

9

10

11

.

על החצר, חולש אגוז מלך ענק ומתוכשט, והיא שופעת בצמחיה גלילית ובחפצים וכלים. רימון וזית, צבר ושיחים עמוסי פריחה, תנורי ברזל וקמינים יפים מכל העולם, עשבים חדשים, קוצים וותיקים וסתם זבל שהשכנים הקסומים משרים גם עליו חן מסוים. סלט של כאוס מרהיב.

12

4 תגובות to “בחצר המלך אגוז”

  1. David Palma Says:

    מיכל אוף זה יפה לעזאזל

  2. ada k Says:

    הרימון נראה מלכותי למרות גילו, ותנור הנפט מזכיר לי נשכחות. הרבה יופי במקומות לא צפויים.

להשאיר תגובה

