ההפתעות שמחכות בבוץ

ד' בטבת

1

.

תקופה של סופים בעיקר, עם התחלות קטנות וזהירות. השנה הלועזית הולכת להגמר, האבטלה המאושרת שלי מגיעה אל קיצה, מסעות נובמבר פינת כיסלו הגיעו אל סיומם, והדבר האחרון שאני יכולה להגיד על חיי עכשיו זה שיש בהם איזה רמז של קצה קצהו של שמצוץ של שיגרה. ואתם יודעים איך זה, כשאין אז זה בדיוק מה שמייחלים לו, נכון?

2

.

לפני שנה בראשית טבת כתבתי ככה, ועכשיו זה כל כך אחרת. אני צריכה להתעורר מרבצי, לחפש עבודה חדשה, לעמוד באתגרים חדשים, להתגבר על מהמורות חיצוניות ופנימיות מכל מיני סוגים. בואו נאמר ככה: הבוץ של טבת השתא אינו דומה במאומה לבוץ דאשתקד. שזה כבר טוב, כי אני כידוע, אוהבת לגוון.

3

4

וכשחשבתי על בוץ נזכרתי ביופיו של הנהר הבוצי שביקרתי לא מזמן, על איך השתקפו השמיים והצמרות במים החומים, איך התרחבו אדוות מטיפות הגשם, איך עמדו הפרפורים באוויר וצללו פנימה בלי להסס, כמה יפה היה יום החורף ההוא בירקון. ומצאתי לכל זה גם את המוסיקה המושלמת של הזמר המושלם, תקשיבו.

.

5

12 תגובות to “ההפתעות שמחכות בבוץ”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, הלוואי שיכולתי לעזור אייכשהו עם העבודה (בכלל הכל כרגע מתנדנד פה בארץ כמו רמזור בסוּפה), ובוץ תמיד משמח ילדים משום-מה (עוגות בוץ, קפיצה בשלוליות בוץ)… זה נורא אחראי, מדויק ומחושב להימנע מבוץ, אבל יפה לפעמים לקבל את הילד שבנו שיוצא אל הבוץ בנפש חפצה.

    והתמונות יפהפיות (אבל זה כרגיל).

    • mooncatom Says:

      תודה שועי,
      דימוי הרמזור בסופה נהדר!
      אני בטוחה שאם יפול משהו על אזנך אז אני שם במחשבתך,
      זה המון!
      ואוי איך שאני הייתי (ונשארתי)
      ילדה שאוהבת בוץ :-)
      ושוב תודה על מחמאת התמונות,
      אני לא מתעייפת מלשמוע כאלה.

      • עדו Says:

        באיזה תחום את מחפשת עבודה?

      • mooncatom Says:

        תראה עדו,
        הייתי שמחה להיות מדענית אטום
        אבל זה כבר כנראה לא יצא,
        בתור גננת אני לא ממש רואה את עצמי,
        ולא הייתי מציעה לאף אחד
        לסמוך עלי בענייני מספרים וכסף.

        ככה שנשארנו עם כישורי הקלושים בענייני
        כתיבה, אמנות, וחשיבה לסוגיה.
        כידוע לך, אני גם מתיימרת להיות
        פמיניסטית ופעילה חברתית, אז זהו.

        תודה על ההתעניינות,
        אני באמת פתוחה להפתעות.

      • ido2267 Says:

        אין לי כרגע רעיון. אבל אמרו לי שבעונה הזאת כדאי להתנדב למטה הבחירות דל מפלגה שקרובה לדעותייך (נגיד ש"ס) . אחרי חודש שבו תדפיסי פלאיירים ותכיני קפה כבר יהיה קשה להסתדר בלעדייך ודרכך סלולה להיות עוזרת פרלמנטרית.

      • mooncatom Says:

        נגיד ש"ס.

        לא, בבקשה, לא נגיד,
        אפילו לא בצחוק.

        להכין קפה, זה אני יודעת!

  2. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,אני חושב שהחסרת מעידו כמה ממעלותייך (מעצבת גראפית, סופרת).
    רמזו לי על איזה כתב עת ספרותי פלוני שיפרסם בקרוב כמה משירייך (ככה סיפרו לי, שמועה שעוברת).
    מעציב אותי שהולך וקשה למצוא פרנסה בתחומים יצירתיים ממש, שאינם מערבים בידור ירוד ומסחרי, או כספים הזורמים מבעלי אינטרסים בתאגידי מסחר.

  3. שוֹעִי Says:

    עידו, עם כל הכהניסטים שכיהנו בכנסת האחרונה כיועצים פרלמנטריים, אל-נא נשלח את מיכל יקירתנו להיות יועצת פרלמנטרית בכנסת; חברה לא-טובה.

  4. עינת Says:

    נעלם מעיניי, הפוסט הזה.
    וצץ עכשיו. פתאום.
    בהחלט הפתעת בוץ נהדרת : )

להשאיר תגובה

