כאן, עכשיו

ו' בטבת

עוגיות

כולם מדברים על סוף העולם. גם אלה שמאמינים בו וגם אלה שהוא מצחיק אותם. כולם מדברים על הבחירות, כן, בעוד זמן קצר מאוד או שהעולם יחרב או שסתם הבחירות האומללות שלנו יחתכו בבשרנו. וברגעים כאלה שבהם כולם מדברים על סוף העולם או על סוף המדינה, אני רוצה להיאחז בחיים הכי חזק. לא בדברים הגרנדיוזיים, לא במטסי ראווה ותרועות חצוצרה אלא במה שיש כאן ועכשיו, הכי פשוט ויומיומי, ובכלל לא מובן מאליו.

.

חתולה וחמור

.

בעוגיות שאפתה חברה, ונתנה לי ככה הישר מהתנור אל הקופסה עם המכסה האדום. בחתולה שלי שיודעת להיות הכי יפה והכי שלמה מכל מה שאפשר להעלות על הדעת. בשקט הכי פשוט שעשוי מארבע כפות קווקר, כוס מים, חצי תפוח ירוק, כפית דבש, קמצוץ קינמון וחופן אגוזים. בחיבוק שלא חשבתי שאקבל ובכל זאת קיבלתי.

דייסה

.

זן ואמנות החורף

6 תגובות to “כאן, עכשיו”

  1. עינת Says:

    דייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
    אני בפוסט!
    וזה כלל לא מובן מאליו : )

    איזה כיף לי.

    תודה מיכלי }{

    • mooncatom Says:

      טעים!
      את מכירה את הפרדוקס של זנון?
      אז זהו. נשארו רק שתיים,
      מעכשיו זה מלחמה עד הפירור האחרון.

      תודה עינתית.

  2. ada k Says:

    נכון, באמת זה מה שחשוב.

  3. David Palma Says:

    מיכל, יש משהו לא הוגן בזה שאני קורא בפוסט ומיד רץ למקרר כדי לרדת על עוגת תפוחים. אבל זה חורף, וסוף העולם, ובחירות וכל הדברים שכבר אמרת, אז תודה

    • mooncatom Says:

      עוגת תפוחים???
      אוף. אני מקנאה.
      זה לוקח דייסה,
      בגדול.
      וחורף, סוף עולם ובחירות גם יחד,
      מחייבים צעדים דרסטים.
      יללה למקרר!
      לילה חמים דודו,
      ותודה.

להשאיר תגובה

