משהו חם להיום

ח' בטבת 

0

.

אם כמוני לא ידעתם אז תשמעו. ההודים, לפחות בדרום איפה שהייתי, אוהבים לאכול בבוקר עם הצ'אי שלהם משהו קטן מטוגן. זאת יכולה להיות מן סופגנית או בננה בבלילה או פשוט כדור פלאפל גדול. ובזה אני התאהבתי, אלא מה. מאז ומעולם אני חולת פלאפל, ואם אין לי את המנה השבועית שלי אז אני בקריז. אתמול אכלתי אותה ונזכרתי בגעגוע בפלאפל ההודי, וברשומונת הזו שמחכה כבר המון זמן לתורה.

.

אז מישהי, סיפרה לי שיש מישהו, שמוכר פלאפל בתחנת הרכבת בטריוונדרום ושאוכלים אותו עם צ'אי. השילוב אעפעס לא נשמע לי סביר, אבל כשחיכיתי לרכבת שלי לקוצ'י טעמתי, ונדלקתי: כדור גדול ופחוס, פריך מאוד מבחוץ ובהיר וטעים טעים טעים מבפנים. טעם דומה מאוד לפלאפל האהוב עלי בארץ, רק מנוקד בצ'ילי מה שמוסיף חריפות טובה. וזה מפתיע, כמה נפלא זה לאכול כדור פלאפל חרפרף כזה עם כוס צ'אי מתוק, איזה זוג מוזר ונהדר. צילמתי את הזוג בשבילכם, לצערי, הכדור מאוד ביישן והוא התחבא בעיתון. אין מה לאמר, התמכרתי. ובכל יום מהימים שלי בקוצ'י יכולתם לראות אותי עומדת בבוקר בדוכן עם כל המקומיים ולוקחת את הכדור היומי: תרופת פלא.

8 תגובות to “משהו חם להיום”

  1. עינת Says:

    סליחה, מה זאת אמרת "הכדור ביישן"?!
    תסעי עכשיו ומיד,
    ותארגני לנו אחד חברותי ונועז.
    פחחח… באמת… ביישן…

  2. אלה Says:

    שלום שלום …..
    מעולם לא הייתי שם לצערי
    כולי תקווה שפעם עוד אגיע

    תגידי,
    אם רוצים לכתוב לך משהו אישי יותר, איך עושים זאת ….?

    • mooncatom Says:

      גם אני לא האמנתי שאגיע אלה,
      אבל נורא נורא רציתי,
      ולקראת גיל חמישים הצלחתי.
      אז יש תקווה לכולם.

      וכתבתי לך מייל :-)

  3. דנא Says:

    מזל שיש תמונות שלך משם כי אני לא אגיע כנראה אף פעם…

להשאיר תגובה

