ביאליק שוב מפתיע

יב' בטבת

אני הולכת ברחוב והרגליים שלי כושלות, גלי הפחד שלי היום גבוהים מאוד והם שוטפים אותי אל חוף פראי משונן של רחמים עצמיים. אני שואלת את עצמי אם יהיה בכוחה של מזרקת הלוטוסים הקטנה והיפה של ביאליק לנחם אותי היום כשאני הולכת לעבור משהו ממש מפחיד וקשה, ואז אני מגלה שלא. כלומר לא בדרך הרגילה. כי מזרקות, גם אם יש להן יעוד בחיים, צריכות אחזקה. וגם אם היעוד שלהן הוא לנחם אישה בדרכה אל מרפאת השיניים ובחזרה, צריכות נחמה משלהן, צוּמי משלהן, לפעמים.

לא, אין היום פריחה משגעת ופיכפוך עדין, אין ניצנוץ אור על המים ולא אורחים חינניים מסביב, אבל הי, תראו מה יש. קודם כל עבודת טיפוח ושיפור, ממש כמו זו שמחכה לי אצל הרופאה. וחוץ מזה איזה דיאלוג מקסים בין התמרור שהבנדוד שלו נמצא מתחת לשולחן המחשב שלי, ובין המטאטא, הרוקד על המזרקה הבוקר.

.

0

.

1

8 תגובות to “ביאליק שוב מפתיע”

  1. ido2267 Says:

    את כותבת את הרשימה . המסקנה היא שנותרת בחיים אחרי טיפול השיניים. קבלי את השתתפותי הכנה בכאבייך (זה לא אומר שאני מתכוון לקחת.כמה לעצמי, כן?)

  2. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, זה מאוד מחויך בעיניי שאת הופכת את ההליכות לרופאת השיניים לרשימות אינטרנטיות. אולי משם יבוא הספר הבא. ההליכות לרופאת השניים שבמהלכן הכל יכול לקרות (-:

    • mooncatom Says:

      תודה שועי,
      תראה,
      מחד, אתה צודק,
      אך מאידך, מיד כשיתמו ההליכות האלה,
      אני מתכוונת לשכוח אותן לאלתר,
      כאילו מעולם לא התקיימו.

  3. דורית Says:

    רק את, אחותי, מסוגלת לראות כאלה ניואנסים קטנים ויפים גם בדרך לסיוט הזה של טיפולי השיניים. מקווה שאת שורדת. הרבה משככים. הרבה. ממש הרבה.

  4. David Palma Says:

    מיכל, מאוד מרתקות וזרות החוויות "העירוניות" האלה.
    יחד עם זה בכאב שיניים אני מבין, וזאת למרות שהסתימה הראשונה נסתמה בפי בגיל 37 וגם היום ישנן לי "רק" 4 סתימות.
    ולאחר שהתנאתי בשיני המשובחות, אני מבקש להוסיף עוד דבר- הבחור הזה עם האת והבן דוד שלו הם כנראה עובדים זרים, וככאלה הם צריכים להיזהר ממירי רגב ואו מיכאל בן ארי הם רק רואים כיכר עם עובדים זרים ואת ומיד מתחילים להסית (כי הם כידוע בעד עבודה עברית) חוויות אורבניות שכאלה…

להשאיר תגובה

