אום מאני פאדמה הום

יט' בטבת 

לאחרונה עליתי על קונספירציה מאוד מתוחכמת של המפקד העליון של העיר. לא יודעת אם זה היה רעיון שלו או של איזה יועץ חכם, אבל הוא החליט להכניס את כולנו לשאנטי שאנטי והדרך הקלה והבדוקה לעשות את זה, תשאלו כל גורו מתחיל שנה א' במכללת גוּרוּאים בפּוּנה ג', היא לפזר לוטוסים בכל חור. זה עובד.

לוטוס לכל פועל

בשיטוטי בעיר אני מגיעה לכל מיני בריכות חמודות שצפים בהן לוטוסים מרהיבים ומיד נוחתת עלי הנירוואנה. וזו אמורה, כך אני מבינה, להשכיח ממני לגמרי את הארנונה. אותה ואיתה עוד כמה בעיות פעוטות וזניחות שהעיר צריכה להתמודד איתן. זהו, לוטוסים הם האופיום החדש להמונים, לוטוס לכל פועלת. אז נכון, אני לא יכולה להכחיש שאני שמחה לפגוש אותם, אבל אני גם מבטיחה לעצמי לא לשכוח את המקומות שהם לא מגיעים אליהם, את הרחובות בעיר שלי ששום דבר לא פורח בהם חוץ ממצוקה, כאב ואלימות.

.

.

.

לוטוס לכל יד

אבל בינתיים, אני לוקחת לי לוטוס בכל יד, וגם חתולת לוטוס אחת. אוֹם.

חתולת הלוטוס

13 תגובות to “אום מאני פאדמה הום”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, זה מאוד פשוט פעם היו שיקמים (גן השיקמים) היום יש לוטוסים.
    בעצם, לוטוסים ותחנות לוטו. שלא נשכח את המזל.
    בסוף אנשים יתבלבלו ויתחילו לעשות מדיטציה מול תחנות הלוטו (כיום הם עדיין רק מתפללים).

  2. שלומית Says:

    זאת תיאוריית הקונספירציה הכי, אבל הכי מגניבה ששמעתי.

  3. תמי ברקאי Says:

    מחבקת לוטוסים שכמותך!
    פעם מישהי אמרה לי שעם שאנטי לא הולכים למכולת.
    בינתיים חוששתני שרובנו האזרחים, הנתינים והעבדים שמאכלסים את העיר, משותי הקפה ועד המלצרים והמנקים, אכן נבלעים כמעט מבלי לשים לב בפיו של דג הכסף .

  4. תמי ברקאי Says:

    אבל הלוטוסים תמיד יפים, ולשמוע את המנטרה הזו – אני יכולה במשך שעות ברצף.

  5. דנא Says:

    נימפאות מיכלי , אלה נימפאות… גם מול נימפאות אפשר לשכוח הכול.

    • mooncatom Says:

      נכון ריבי,
      טוב שיש מי שמעמידה דברים על דיוקם.
      לוטוס הוא השם העממי, שמקובל בהודו וכאלה,
      ואילו נימפאה או שושנת-מים, הם השמות המדעיים.
      וכמו שכבר נאמר על השושנה שהיא בכלל ורד,
      a rose is a rose is a rose is a rose
      וכן הלאה וכן הלאה.

      ת ו ד ה.

  6. עינת Says:

    בירושלים שותלים צבעונים. בגינות, בכיכרות, בצמתים.
    לפני כמה שנים תרמה ממשלת הולנד לירושלים ה-מ-ו-ן פקעות.

    אז… יש מצב שהמפקד העליון של עירך קיבל תרומת לוטוסים מפונה,
    מעין מחווה של רצון טוב וידידות בין עיר שאנטי אחת לעיר שאנטי אחרת : )

    וחתולת הלוטוס שלך עולה ופורחת!

    • mooncatom Says:

      נהדרים הצבעונים בירושלים,
      זה הולך גם לפי מזג אוויר מן הסתם, נכון?
      לאזורים החמים, קרי תל אביב, לוטוסים,
      ואילו להרים הקרים, הירושלמים, צבעונים,
      וגם מבחינת מזג האנשים, כמו שאמרת :-)

      ת ו ד ה,
      עינתית.

  7. David Palma Says:

    לקונספירציות יש הרבה שמות תשאלי את מל גיבסון בתאוריית קשר", אבל לדעתי לוטוס זה יותר שם של מחתרת עתידית

כתיבת תגובה

