חושך

כט' בטבת

               .

               השמים נמוכים מאוד

               ולוחצים על קליפת הביצה

               של קירות הבית

               הדחוס בגעגועים חסרי מושא

               השמים נמוכים מאוד

               ומחלחלים פנימה וממלאים

               את הצד השמאלי הריק של בית החזה שלי בכחול דיו

               טבוּעת חושך חולמת שאני נוגסת בכפפת צמר אפורה ולחה

               הפה שלי מלא מוות

               לעצום עיניים בכוח זה לא לישון

               .

דיו

תגים:

12 תגובות to “חושך”

  1. David Palma Says:

    מיכל איזה שיר משובח, דחוס ומעיק (את כבר מכירה את בעיות הנשימה שלי לעומת שירים כאלה) והציור נהדר!

  2. ido2267 Says:

    הכל בסדר?

  3. עינת Says:

    "לעצום עיניים בכוח זה לא לישון" – כמה נכון. וגם הציור.

    ודיכאון.
    אוף.

    • mooncatom Says:

      מסיבה!
      (שלג נמס וקרח חלקלק ושמים נמוכים
      ושינה מקולקלת ומזגן מקרר ועוד אלף סיבות למסיבה)

      תודה עינת,
      העיקר שאת שמחה.

  4. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, 'טבועת חושך' זה משהו שאקח מכאן…
    אבל השיר בכלל יפה מאוד (למרות שהוא חסר רווחים)
    וגם האיור/ציור יפה מאוד, אלא שאז נזכרתי כי Black Dog באנגלית
    היא מלנכוליה עמוקה.

    • mooncatom Says:

      באמת שועי?
      זה מצוין,
      זה כמובן הגיוני מאוד,
      אפילו שכלבים שחורים הם משגעים,
      והם לא אשמים, אבל כן, זה ככה:
      אאווווו….

      ת ו ד ה.

  5. אסצ'ילי Says:

    אהבתי את המשפט הסוגר "לעצום עיניים בכוח זה לא לישון". נהדר.

  6. אורית לוי-לידר Says:

    ואני אקח דווקא את "געגועים חסרי מושא".
    חכמה שלי.
    שבת חמה
    ושבוע מחייך!

להשאיר תגובה

