תה ועוגיה

Gewachs . Alexandra Bircken

.

               שתיתי תה

               ואכלתי עוגיה

               שתיתי תה

               ואכלתי עוגיה

               שתיתי תה ואכלתי עוגיה

               אני מתגעגעת

               ואתה מת

               ושתיתי תה

               ואכלתי עוגיה ושתיתי תה

               ואכלתי

               עוגיה ושתיתי

               תה ואכלתי עוגיה

               זאת אני שמתה

.

23 תגובות to “תה ועוגיה”

  1. ada k Says:

    תה ועוגייה יכולים לפעמים להיות מלאי נחמה, אבל נדמה לי שלא במקרה הזה, כי את נשמעת עצובה. אני מקווה שתתעודדי במהרה.

    • mooncatom Says:

      תודה עדה,
      רק אני מזכירה, כמו תמיד: זה שיר.
      נכון שמזג האוויר מזמין שירים שכאלה,
      אבל הם קודם כל שירים.

  2. תמי ברקאי Says:

    מזל שבתה ועוגיה יש, בכל זאת, נחמה.

  3. עינת Says:

    למקרא הכותרת, לרגע קיוויתי שזה שיר על אמן שאוהב להיות בבית,
    תה – לימון – ספרים ישנים.
    כל זה.

    אבל לא.

    שבת להבה לך מיכלי.
    יהיה טוב.

  4. שלומית Says:

    כיף לך שכשיש לך מצב רוח, מה שקורה זה שירים. יש בינינו כאלה שמוצאים דרכי ביטוי פחות פורות ויותר מבאסות לעצמם ולסביבה.
    והשיר יפה – פשוט ו-in your face.

    • mooncatom Says:

      איזה יופי שלומית,
      מעל לתגובה שלך (במערכת התגובות) כתוב:
      ינו' 11 11:11 pm
      אני אוהבת הצטרפויות מקרים שכאלה.
      ואז את כותבת את הדבר הכי חשוב וטוב בעולמי,
      או לפחות אחד מהחמישיה הפותחת.
      כן, זה נכון,
      אני אומרת את זה לעצמי,
      לפחות פעם ביום.

      ותודה, תודה, תודה.

  5. lorestene Says:

    אני לא מכירה אותך, אבל אני למדה ממך שזה נכון שאומרים שאפשר למות אם שותים יותר מדי תה ואוכלים יותר מדי עוגיות.

    • mooncatom Says:

      הי לורסטין,
      לא מכירות עדיין וכבר שני דברים טובים:
      את למדת ממני משהו שכבר ידעת
      והצחקת אותי טוב טוב על הבוקר.
      איזה כיף,
      תבואי תמיד!

    • שוֹעִי Says:

      לורסטין, מיכל, יש לזה שם: יותר מדיי סוכר בתה ובעוגיות, וכבר יש עודף טריגליצרידים (-:
      ולגבי הבלוז, כבר כתב מי שכתב והלחין אנטוניו קרלוס ז'ובים: "העצב אין לו סוף לאושר יש ויש".

      • mooncatom Says:

        אני לא יודעת שועי,
        מבחינתי אין דבר כזה 'יותר מידי סוכר'
        עוד דבר שבו אני לא בת 50 כי אם בת 5

  6. אלה Says:

    מיכל יקרה ,

    שיר באמת "לפנים" , מבחינתי זה שיר אייקו בגרסא ארוכה מן הרגיל, מרשים ומרטיט.
    מקווה שזה שהשמש סוף סוף יצאה היום אחרי ששכחנו איך שהיא נראית כבר שבוע ,יעשה שהשבת תיהיה נעימה יותר ונסבלת יותר, מאחלת שמשמע במהרה שירים על גלידה ושמש וים – אני אישית לא "אוהבת את החורף , הייתי מדלגת עליו ישר לאביב.
    אתמול אפילו בתל אביב בחניון בפרישמן ב 8:30 בבוקר אף אחד מהתל אביבים לא הוציא את האף ולא היה איפה לחנות אחרי דקות ארוכות , נאלצתי להמשיך הלאה ולחפש חנייה במקום אחר – האמת ממש צדקו התל אביבים אתמול .

    אם אפשר המלצה לסרט חביב שיכול לעשות קצת נעים בלב : "בלדה לאביב הבוכה" לא סרט גדול אבל חמוד חמוד….

    מאחלת הרבה אור ושמש חמימה ומלטפת.

    • mooncatom Says:

      הי אלה יקרה,
      כל מה שאמרת על החורף – לגמרי.
      מה שאמרת על השיר – תודה,
      ומשהו קטן שחשוב להגיד: זה שיר.
      מזג האוויר הזה מציף כל מיני דברים אל השטח,
      ואלה הן קפסולות קטנות של רגש שעבר התמרה לשיר.
      ת ו ד ה,
      ושיהיה חמים ויעבור מהר :-)

  7. orrit Says:

    פרוור היה מת על זה… כמה יפה.

  8. ido2267 Says:

    ורק אני מודאג יותר יותר…

  9. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, צריך לחזק לך את התה עם קצת רום או ברנדי,
    כי העוגיה נשמעת כאן כעוגיה חסרת-מזל.

  10. אמא Says:

    כבר פעם שניה שאני קוראת את המילה מוות בבלוג וזה הורג אותי!
    ומהמלנכוליה בשירים אני מתה!
    זה לא מתאים ללב של אמא!

    • ido2267 Says:

      אנחנו באמת צריכים להחליט מה עושים עם הילדה נכון?
      לדעתי זה העונה, אין כמו חורף כדי להוציא את הדכדוך אל פני השטח.

      • mooncatom Says:

        אוי אימאל'ה מאמינקה שלי,
        את רואה, יש כאן גברים גדולים וחסונים שדואגים לי,
        את לא צריכה לדאוג :-)

להשאיר תגובה

