היום שאחרי הרוח: סונטה פרועה

ט' בשבט

1

2

.

               אני שותה קפה,

               השמים רחוקים

               ויש להם צבע מוזר היום.

.

               אני שותה את השמים.

               האנשים נראים לי יפים היום,

               שומעת אותם אומרים,

               אני שותה את דברי האנשים.

.

               העצים כל כך עייפים

               אחרי שנלחמו ברוח החזקה.

               אולי גם האנשים, כן אולי

               גם אותנו ריככה הרוח.

.

               יכול להיות. אבל לא בטוח

               שנצליח לחבק היום

               את מה שלא הסכמנו אתמול.

.

3

10 תגובות to “היום שאחרי הרוח: סונטה פרועה”

  1. גילי Says:

    זה כל כך יפה!

  2. ada k Says:

    הידד לשיר השקט (גם אם סדר השורות מתפרע) כשמסביב יהום הסער :)
    אני מקווה שהאנשים יתרככו ויצליחו לחבק. הכול תלוי בדיאלוג, כפי שכתבת באיזה מקום (שכחתי איפה). נראה.

  3. yonirut Says:

    אהבתי,
    וגם על יואב המקסים אהבתי,
    !!

  4. David Palma Says:

    יש בשיר ספק רך ואנושי מאוד
    והוא בא לי טוב, אני שמח שקראתי אותו היום

    • mooncatom Says:

      נהדר.
      בדיוק אני מגיעה לכאן אחרי שקראתי את המשנה הטוטליטארית ההיא אצל רות קלדרון. שום ספק רך ואנושי. אני כל כך שמחה שמצאת אותו כאן.

      בוקר טוב דודו יקר.

  5. אלה Says:

    מיכל היקרה ,
    ואני הייתי נותנת את השיר שלך לטל השילוני מ88 FM
    שתקרא אותו
    היא והקול הצרוד שלה והמלטף בשעה 15:00 – 16:00
    וזה נעים נעים נעים …..ממש כמו השיר שלך :-)

להשאיר תגובה

