שמש

יב' בשבט

.

               חברה שלי ואני ישבנו

               לשתות כוס קפה ביחד.

               הקפה קצר, אור הבוקר דלוח,

               האהבה צלולה כמו תמיד.

.

               אחרי שחברה שלי הלכה,

               התיישבה השמש בכיסא שלה.

.

               זה כואב לי, אני אומרת

               (וכשאני מטה את הראש

               היא נוגעת לי בַּפָּנִים בעדינות)

               המראות המוּכּרים מכאיבים

               ושורט כל מה שאינו,

               כל מה שיכול היה להיות.

.

               אל תבכי, אומרת היא.

               לא, היא משנה את דעתה, תבכי.

.

0

8 תגובות to “שמש”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, שמש חורפית, מאוד חורפית… הנה אחד לפסקול.

  2. רות Says:

    צילום יפיפה מיכו. משהו תכף יעלה באש.

  3. David Palma Says:

    הוי מיכל השיר שלך יפה
    וכואב,
    כמו אבן קטנה בנעל

  4. תמי ברקאי Says:

    יפה וצורב
    כמו קצת יותר מדי שמש
    בואי נעבור קצת לצל.

כתיבת תגובה

