עוד שמש

יג' בשבט

יש לי מזל, אני יודעת. אני מזכירה לעצמי את זה המון פעמים במשך היום, גם כשאני עצובה. אחד הדברים שבהם אני מרגישה שיש לי מזל, הוא המיקום של המטבח שלי, או אם לדייק, המיקום של הכיור במטבח. אני רוחצת כלים והשמש באה מהצד. אני רוחצת כלים בשמש. אם רק היתה לי שמש (אחרון ודי) בכל יום בשעת רחיצת הכלים בטח לא הייתי עצובה אף פעם, אבל גם ככה, אני שמחה.

.

1

.

2

8 תגובות to “עוד שמש”

  1. עינת Says:

    יש לך גם מים זורמים בכיור!
    לא רק שמש!

    יש אנשים ששואבים מים מבאר, ומעמיסים דליים על שכם! ויש אנשים שסוחבים מים מינרליים בבקבוקים! ויש ילדים צמאים בהודו ויש להם רק גנגס!

    אני אוהבת אותך ככה. כזאת פוליאנה :)

  2. ido2267 Says:

    לי יש שמש על המדיח. בינתיים הוא לא מתלונן.

  3. דנא Says:

    לי כל אחר צהריים נכנסת שמש לסלון ומדליקה אותו…אני מזכירה לעצמי שאוטוטו אני אראה את זה כל יום אם רק ארצה.שמח ועצוב ביחד.

    • mooncatom Says:

      את מאוהבי החורף אני מבינה, אה ריבי?
      ביום של הבחירות היה חם, 27 מעלות כך בישרו לי
      כשהתעטפתי כרגיל בשלוש השכבות שלי,
      אבל בכל זאת, פתחתי את כל החלונות, זה היה אושר!
      אבל סלון מדליק,
      זה מדליק.
      ת ו ד ה.

  4. ada k Says:

    השתכנעתי שאת בת-מזל. וכשמתרצים את המזל בנימוק כזה, גם מבטיחים שהמזל לא יעזוב אותך: בוקר בוקר, בשעה שניתנת לחיזוי מראש, היא חוזרת :)

    • mooncatom Says:

      רק נדייק עדה: אחר הצהריים.
      שעה מושלמת לשמש לטפנית,
      ולרחיצת כלים.
      (ובקיץ צריך לסגור וילון
      כי היא כבר לא מלטפת)
      ת ו ד ה.

להשאיר תגובה

