המחרוזת הכחולה

כג' בשבט

אם תהיתם לאן עפים הברווזים כשהאגם קפוא, אז הנה התשובה. וגיליתי אותה אני בושה לאמר, רק היום. כיכר מסריק אהובה עלי מאוד, מסיבות אישיות לגמרי, וגם הנצחתי את זה בספרי. אני תמיד שמחה לעבור שם בשיטוטי בעיר. אבל אף פעם לא שמתי לב לעובדה החמודה, שהפסל של הברווז הצהוב, זה שמנציח את דודו גבע, עומד בצידה האחד של המזרקה, ואילו מצידה האחר ניצב פסל עם ארבעה עופות מים בתנוחת המראה, הוא של מוטי מזרחי ונקרא להפתעתי 'עמוד בורג וברווזים'. אני הייתי בטוחה שאלה אווזים, ועדיין קשה לי להשתכנע. בעיקר כי אני נהנית מהקטע. אחרי הכל, האווזים היו אויבו המושבע של ברווזנו התם, אז רק הגיוני שיעמדו ככה משני צידי הכיכר. אם מישהו התכוון לברוֶוז את הכיכר, הצליח לו מעל למשוער.

028

.

אז היתה שמש והיו שמים כחולים והלכתי לי בעיר וכשחזרתי הביתה והסתכלתי בתמונות גיליתי שהתכול שולט היום, כמו שצריך, בלי שאפילו התכוונתי. הכל נשזר למחרוזת תכלת רעננה, בדיוק כמו שאני מרגישה.

021

.

047

שירת המים שעל הקיר, שירת השלט שמפרסם מקריר, והיונים שרוחצות, משתזפות ובעיקר מחזרות במרץ בכיכר. אני כל כך מקווה שגם מחר יתחרז עם היום, התכלת הזו עושה לי טוב.

.

037

.

משתזפות

10 תגובות to “המחרוזת הכחולה”

  1. עינת Says:

    כאשר ייחלתי – בא לי.
    נפלא.
    מיכלי במיטבה : )

  2. ido2267 Says:

    הברווז הוא ההוכחה שנתן הטבע לכך ששחייה לאו דווקא משפרת את הגיזרה.

  3. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, תמיד שמח להיתקל בברווז של דודו גבע או במרק ברווז של האחים מארקס (-:

  4. David Palma Says:

    פעם הסתכלתי על הברווז של דודו גבע וחשבתי לעצמי: "אני חותר משמע אני קאיאק"

    • mooncatom Says:

      טואוב!

      גם הוא הרי היה חתרן בלתי נלאה.
      אוא אולי תתרן בלתי נלאה?
      אולי, אני כבר לא בטוחה, אבל בלתי נלאה,
      זה בטוח, זה נשאר, הנה.

  5. lorestene Says:

    התכלת שלך מרגש

להשאיר תגובה

