מסין לארגנטינה דרך הודו לכאן

ד' באדר

נזכרתי בזה כי השבוע נפתחו הברזים, וזכיתי לבכות אחרי הרבה זמן שלא הצלחתי. זה התחיל בסופו הרומנטי של סרט*. סוף כמו שאני אוהבת, כמו שיש רק בחלק מהסרטים, ובספרים שלי תמיד, וכמעט אף פעם לא בחיים.

בהודו בכיתי הרבה. בכיתי הרבה מאוד. לפעמים זה היה מפחד או מבהלה. לעיתים קרובות יותר זה היה לנוכח מראות שקרעו לי את הלב. אבל רוב הפעמים בכיתי מהתרגשות, מאושר שוטף ומציף, מהיופי שהקיף אותי ולא יכולתי להכיל אותו, פשוט עליתי על גדותי.

0

היום יש המון תמונות משם, הן מהרבה מקומות והמשותף להן הוא שכולן לבן. לא תמיד אני אוהבת לבן, אבל כשהוא נכון וטוב, אז הוא נכון, וטוב. ובהודו יש לו איכויות אחרות לגמרי.

1

.

ונזכרתי גם בשיר הבכי הזה. שאין לו קשר להודו ואין לו קשר לצבע לבן, אבל הפלא ופלא, יש לו קשר לשניהם. באמת שיש.

2

               .

               הי, הנה דגל התובנה,

               מונף לו כבר על הר הבכי,

               איך הגעתי לכאן טיפין טיפין

               .

3

.

5

4

6

*

'un cuento chino' הוא סרט ארגנטיני, ופירוש השם שלו בספרדית הוא מעשייה, או אגדה סינית. בעברית קראו לזה 'סיני בטייק אווי' שזה פחות מוצלח בעיני. אבל בכל מקרה הסרט מקסים באמת. וזה שגיליתי שהסוף טוב זה לא באמת ספוילר, כי הוא חייב, חייב להיות.

8 תגובות to “מסין לארגנטינה דרך הודו לכאן”

  1. lorestene Says:

    שיר ממש יפה. אצלי דולף כל הזמן.

  2. דנא Says:

    Crying is over rated. (סליחה אבל זה נשמע הרבה יותר טוב באנגלית.) וכנראה כל אחד רוצה את מה שאין לו.

    • mooncatom Says:

      1. אני אוהבת ליבב קצת מדי פעם,
      2. אפילו לבכות מרה יכול להיות נחמד,
      3. זה מפרק הרים בלתי פריקים בלב,
      4. זה מרגיע את הפנים ואת הבפנים.

      אבל אני מבינה שגם מה שאמרת נכון, לפעמים.

      ת ו ד ה,
      ריבי.

  3. ada k Says:

    גם הודו מגיעה אלינו דרכך טיפין טיפין. אולי באמת ככה צריך. מה בוער?

    • mooncatom Says:

      וואו עדה ק.
      זה כל כך יפה מה שכתבת.
      ת ו ד ה !
      (אבל את יודעת,
      כשחזרתי כתבתי בשצף קצב…
      זה נמצא בקטגוריה 'הודו')

  4. אמא Says:

    את קורעת את לבי ומיד אני דומעת יחד איתך. הצילומים המקסימים מוסיפים התרגשות.אני שמחה שנסעת החודש הזה העשיר אותך מאוד.
    אוהבת אותך מאמי שלי.

להשאיר תגובה

