בתיק האדום

כב' באדר

פינת התיק

היא מדענית שמלאכות היד צרובות לה בדי.אנ.אי, מכאן גם כינויה בתגובות אני חושבת. יש לה בלוג חינני שקוראים לו 'המעבדבדה'. היא רוקמת סורגת תופרת ועושה כל מיני דברים יפים בשלמות מושלמת ובקפדנות של מדענית. אז הייתם חושבים שמהתיק שלה יציץ איזה צוואר מיקרוסקופ, ישתלשל איזה זנב עכבר, או לפחות יציצו זוג עיני מסרגות סקרניות? אבל לא, כמו כולנו היא נושאת בתיקה המלא עד להתפקע את מה שהחיים האלה דורשים. הנה, תציצו. אני גם אוהבת את הפירוט הזה שלה, שיש בו תערובת של חיוך ואנחה.

התיק של ריבי

2 תגובות to “בתיק האדום”

  1. paz Says:

    זה ממש רעיון לספר :) מהציור אני מבינה שיש כזה? (גרה בארה"ב ולכן לא ממש מעודכנת). ובכלל, אני כותבת, אז הגשתם לי את הרעיון ככה, בכיפ :) מקסים!
    גם הציור וגם התיק. פזית.

    • mooncatom Says:

      שלום לך פזית,
      וברוכה הבאה לבלוג שלי.
      הציור הוא בול פיני שנעשה לכבוד מומינאימא,
      ממשפחת המומינים שכתבה וציירה הסופרת טובה ינסן,
      אני רק הסבתי את הבול הזה כדי שיהיה
      הראש לפינת התיקים אצלי כאן ב'חודש האישה'.
      אשמח אם תבואי לבקר שוב,
      יהיו עוד תיקים בהמשך.
      ת ו ד ה,
      ממני מיכל.

להשאיר תגובה

