בארנק של מ'

כה' באדר

פינת התיק

מלבד היותה של מ' מ'איירת, מ'עצבת ומ'קגוויוור מ'ושלמת*, היא גם אם לשני בנים קטנים. מה שמצאתי בארנק הדי קטן הזה שלה, הוא קשת מושלמת של צבעים ותפקודים: מהדק כסוף, מחדד ירוק, שני דיסק און קי אחד תכול, ואחד אדום, טבעת סוּ ג'וּק זהובה, מברג צהוב, שמיצ'יק בצבע של שמיצ'יק, אבן קווארץ סגולה וכמה מטבעות.

1

2

מ' הורתה לי לשים לב במיוחד לשמיצ'יק הזה, כי זה דבר חשוב מאוד. אתם מזהים? אתן יודעות מה זה? טוב, סביר להניח שהבנים יודעים, והבנות בעיקר אם יש להן בנים, כמו למ'. זהו מין ונטיל משוכלל לניפוח הכדורסל. כן כן. כי היא תמיד חלמה שיהיה לה בחור עם כדורסל בבגאז', והנה עכשיו יש לה שניים. כלומר כדור אחד בבגאז', ושני בחורונים משגעים משלה.

————————————————–

* מ' היא מירב כהן חברתי, זה הבלוג שלה, וכבר סיפרתי על מפעלותיה הרבים והנפלאים כאן. אני רוצה להוסיף דבר חשוב מאוד שקשור ברשומה של אתמול. חלק גדול מאוד מהמלאכות החשובות שאני יודעת היום לעשות לימדה אותי מירב. לקדוח, להבריג לנסר והעיקר העיקר? לא לפחד כלל. חוץ מזה אני לא מתאפקת ושמה כאן גם את זו שהיא ציירה, זותי והתיק שלה, כמובן.

מירב כהן . פלאפל

15 תגובות to “בארנק של מ'”

  1. David Palma Says:

    יופי של תכולת תיק בעיקר
    השמיצ'יק. והרישום ברוח
    פרידל עשה בי געגועים אליה

    • mooncatom Says:

      היאח הידד דודו,
      אני חושבת שמירב תשמח עד מאוד.
      גם אני חושבת שהיא היורשת האחת והיחידה של פרידל.
      היא היתה מורתי האהובה, הידעת? אישה משגעת ביותר,
      שהנחילה לי את הדברים שהולכים איתי עד היום.
      פרידל המופלאה.

      תודה בשמי
      ובשם מירב.

      • ada k Says:

        פרידל הייתה מורה שלך! הו! איזה כיף לך.

      • mooncatom Says:

        נכון,
        זכות גדולה.
        (וגם בשנים הראשונות שלי בתל אביב
        עוד הייתי פוגשת אותה מדי פעם,
        בעיקר במכבסה. דמייני לך,
        רווקה בשנות השלושים לחייה,
        ורווקה בשנות השבעים לחייה,
        נפגשות במכבסה. וצוחקות, צוחקות!)

  2. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, במיוחד הציור החותם "אישה ותיקהּ אוחזים בפיתה" (אם זה היה שמן על בד זה בכלל היה מושלם). אני כבר רואה אי-אילו מבקרי אמנות מתווכחים האם בפיתה יש סביח, שווארמה או פלאפל, ומאמרים אקדמיים רבים
    נכתבים על כך.

    • mooncatom Says:

      שועי שועי,
      אתה טועה ומטעה,
      אתה לוקח את הוויכוח האמיתי ומזיז אותו הצידה
      בפני וויכוחים שוליים ביותר. השאלה האמיתית והנצחית היא:
      האם יש בפיתה עמבה או לא!

  3. שוֹעִי Says:

    מיכל, אני חשבתי שמי שהוסיף לזה חרדל דיז'ון לראשונה היה מרסל דישאן…
    (-:

  4. עינת Says:

    (בנוגע ל'לא לפחד כלל' – אני לא סגורה על זה. יש כמה שאני מפחדת מפניהם. תרתי, משמע, כל זה).

    מירב – כבוד!
    אשכרה קודחת?
    למרבה הפאדיחה – רוב המקדחות שניסיתי להרים היו כבדות מדי בשבילי.

    (אני?! מזמינה את אבא לקדוח?! עדיין?! אין לי מושג על מה אתן מדברות)

    • mooncatom Says:

      אוי עינת,
      זה בהחלט יכול להיות שרוב המקדחות גדולות ממך,
      אז את מקבלת פטור. בפעם הבאה שתצטרכי,
      תקראי לי ולא לאבא :-)

  5. David Palma Says:

    מיכל ושועי כשמישהו רושם
    "אישה ותיקה אוחזים בפיתה",
    בכל מדיום זה שמן על בד

  6. שוֹעִי Says:

    דודו אתה צודק. עם כי במקרה הפרטי הזה, שמן זית עדיף (-:

  7. ada k Says:

    רישום נהדר. בטח כיף לשבת ולהסתכל בזמן שהחברה שלך רושמת אותו.

כתיבת תגובה

