לא סתם פירורים

ב' בניסן

פינת התיק

היא בלוגרית וותיקה ש'כותבת מוחקת', סופרת שבקרוב יצא ספרה הראשון בהוצאת 'חרגול', ומלכת הסטטוסים השנונים ומצחיקים, מרירים ומתוקים של הספרצוף. היא עושה חוכא ואיטלולא מהכל, ואינה חוסכת שיבטה מעצמה. ממש ביום שבו התחלתי כאן בענייני התיקים היא כתבה את הדבר הנוגע ללב הזה, שכמו הרבה שלה הוא סיפור קצר שמצחיק דוקר ומדמיע ביחד. אז הנה סטטוס התיק של אביבית משמרי:

מסימני גיל המעבר: 1. את שמחה סוף סוף לצאת לשינקין כדי ללבוש את חולצת הפיג'מה הטובה שלך. 2. נקרע לך התיק ובמשך שבוע לא מספיק איכפת לך כדי להחליף אותו. 3. את אומרת לעצמך שממילא התיק דומה לתיק של אמא שלך, כך שהקרע הוא מין מרד נעורים שמחזיק אותך צעירה. 4. את חוזרת הביתה במהירות כדי שלא יקרה לפיג'מה מה שקרה לתיק. 5. בבית את נושמת לרווחה ומחליפה לפיג'מה הפושטית. #אם זה המעבר איך נראה הצינוק

.

התיק האומלל

.

קולאז' אביבית

זהו 'התיק האומלל' כמו שהיא קוראת לו, וגם קולאז' מעשה ידיה, שכמו שהיא אומרת: מראה שהתכולה הכי דומיננטית שלו היא fluff קוסמי שמורכב משאריות ניירות, עטיפות, טישיו וסתם פירורים.

13 תגובות to “לא סתם פירורים”

  1. avivitmishmari Says:

    הו, מעולם לא שמחתי כל כך ללחוץ על כפתור ה"אהבתי" הקטן והסימפטי הזה. מי ייתן והיה אפשר לתקן את תיקי האומלל גם כן בלחיצת כפתור. נראה שפשוט אחכה לקיץ אמיתי ואחליף אותו ברעו עשוי הקש, הממתין בארון. תודה לך, יקירתי, על האירוח באכסנייה הנעימה שלך.

    • mooncatom Says:

      הקיץ כאן אביבית,
      או שמא האביב כאן קייצית?
      לעונג הוא לי ולשמחה.
      ותודה על קפסולות האושר היומיות שלך.

  2. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, נראה לי שהסדרה המתרקמת הזאת זכאית לפרק לילי שייקרא "תיקים באפלה" (-:
    אביבית, מזל טוב והרבה הצלחה.

  3. David Palma Says:

    1. אני מת על סדרות
    2. אני מת על הסידרה הזאת
    3. ואני חשבתי שלכבוד
    התיק של גיל המעבר,
    נקרא לסידרה
    'ותיקים באפלה"

    • mooncatom Says:

      אוי אוי אוי,
      הרשה לי לצטט את אביבית:
      "אם זה המעבר…"
      ותיקים? מי?
      סתאאאם,
      תודה דודו,
      אתה גם מקבל באפלה.

  4. שוֹעִי Says:

    דודו, אתה יודע, אני כבר שנים לא נראה בבית הכנסת (איזהשהו בית כנסת) אך אני עדיין זוכר 'ותיקין באפלה' קצת בטרם ייעור היום בתפילת שחרית.

    מיכל, לקבל באפלה ממך זה מעל למצוּפֶּה (-:

  5. שוֹעִי Says:

    התכוונתי ייאור היום ולא ייעור היום (כמו שכתבתי), יש גם כן ימים שמזכירים קצת את היאור (שבמצרים), שאני מרגיש כאילו הושלכתי לתוכם.

    וגם שמעתי שהתל אביבים החליפו את הוופל הבלגי ב- Wi-Fi הבלוגי… (עוד משחק מלים אחד אני פותח קרקס).

    • mooncatom Says:

      היאורה השליכוני, אבל
      זה יפה גם ייעור וגם יאור.

      ואין
      אין בכלל
      אין תחליף לוואפל בלגי.
      (אוף למה אמרת את זה עכשיו אני משתוקקת)

  6. ada k Says:

    אוי, ה-fluff . בדיוק ככה גם אצלי, בעיקר באשמת הטישיו-אים (-:

כתיבת תגובה

