חיית עיר

כא' באייר

בין אריזה להשלכה, בין חלוקת חפצי למכירת ספרי, בין סידור לאירגון אני עוסקת בימים אלה בעוד דבר חשוב, אני נפרדת לאט לאט מעירי בשלושים השנים האחרונות, מעירי האהובה תל אביב. בזמן הקרוב אעלה כאן פנים שונות של העיר ואתן לה את מכסימום האהבה שאוכל.

1

2

אז היום אני מצדיעה לחיות המוזרות המרגשות והמעניינות שפגשתי כאן בשיטוטי. כי חוץ מאנשים במגוון עצום של צבעים וצורות יש כאן גם המון המון כלבים פרטיים וחתולי חצרות, ויש גם בעלי חיים אחרים לגמרי, מקסימים בדרכם. בעלי כנף והולכי על ארבע משגעים של ממש.

3

4

5

6

7

8

תגים:

13 תגובות to “חיית עיר”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, יש להקה שלימה של תוכים ירוקים שעברה בשנה האחרונה להתנחל בסביבת הרחוב בו אני גר. אני מאוד משועשע מזה (נותן לי הרגשה שאני על אי בקאריביים). אני מקווה שאיני מזכיר להם את גברת פשקוביצי (-:

  2. אורית לוי-לידר Says:

    שועי!
    פשקוביצי, אל תשוויצי!
    וואו.
    ומיכלי, תל אביב שלך כפרית משהו היום…

  3. ido2267 Says:

    דווקא התוכי נראה ממאה שערים. איך שצילמת אותו הוא הסתיר את הפרצוף. מה שכן, אוטו עם זנב זו צורת חיים נדירה ואני שמח שיצא לך לצלם אחד.

  4. mooncatom Says:

    הי חברים וחברה!

    שועי,
    מודה ומתוודה, זה צילצל מוכר אבל לא ממש ידעתי,
    כמו אורית זכרתי את הפזמון של אל תשוויצי ואל תשפריצי
    וחוץ מזה נאדה. נאלצתי לגגל. ומה גיליתי?

    אורית,
    דווקא חשבתי שהחיות מאוד עירוניות,
    שאפילו באווזים יש משהו קצת ערסי :-)

    עדו,
    אכן האברך החסיד תוכי יוסלה, ואין לך מושג כמה מארבים עשיתי עד שצילמתי את האוטו האדום עם הזנב! וחוץ מזה, מסתבר שאתה כותב (על תוכים) בסתר.

    תודה לכם,
    ב ו ק ר ט ו ב !

    • ido2267 Says:

      את לא גדלת על תוכידס ? מה עם דני דין ? תיכף תגידי לי שגם מיץ פטל זה שם של משקה בשבילך.

      • mooncatom Says:

        גדלתי, בטח שגדלתי,
        תוכידס, קופיקו חסמבה ושות'
        רק שקצת שכחתי :-)
        (מיץ פטל זה הרבה יותר צעיר,
        הוא רק יצא בשנת 1970)

    • ido2267 Says:

      ואווזים הם חיות תוקפניות מאד, להקה של אווזים מספקת שמירה מצויינת לבית וממש לא כדאי להרגיז אותם.

  5. ריבי Says:

    ממש היזכיר לי את הספר האלמותי "עמק החיות המוזרות" .החתול בתפקיד הטרול בארון המטבח…

    • mooncatom Says:

      איזה יופי!
      וכאן מדובר ב'תל החיות המוזרות'
      (חתולי אומרת: מי טרול, מה אמרת?)
      תודה ריבי.

  6. איריסיה קובליו Says:

    איזה יופי. אהבתי את הכלב הענתיקה הזה בין הספרים הענתיקות:)

  7. עדה ק Says:

    אהבתי את הזנבַיים. ואווזים! בתל אביב! :)

להשאיר תגובה

